کد خبر: 182578
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

در میان نسخه‌های گوناگون موستانگ که در نمایشگاه SEMA حضور خواهند یافت، این نسخه کمی خاص‌تر بوده و دارای جزئیات طلایی بکار رفته در بدنه‌ی سفارشی است.

به گزارش اخبار خودرو ،در میان نسخه‌های گوناگون موستانگ که در نمایشگاه SEMA حضور خواهند یافت، این نسخه کمی خاص‌تر بوده و دارای جزئیات طلایی بکار رفته در بدنه‌ی سفارشی است. همچنین رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی دارای عناصر کرومی هستند. این خودرو بسیار گیراتر از مدل GT که بر پایه‌ی آن بنا شده است چراکه دارای اسپلیتر جلوی ضخیم‌تر و رکاب‌های جانبی متفاوت است. در بخش عقبی نیز شاهد بال قرار گرفته روی صندوق و دیفیوزر سفارشی به همراه چهار خروجی سیستم اگزوز هستیم.

۲۰۱۷-hurst-kenne-bell-r-code-mustang-538x303

ارتفاع خودرو به خاطر مجموعه‌ای از فنرهای کم ارتفاع‌تر کاهش یافته و لاستیک‌های ۲۶۵/۳۵ZR20 و  ۳۰۵/۳۰ZR20 زیر خودرو قرار گرفته‌اند. تکمیل کننده‌ی نمای بیرونی خودرو تغییرات صورت گرفته در اطراف جلوپنجره و کاپوت بازنگری شده با ورودی‌های جدید روی آن است. اما پیشرانه‌ی خودرو دیگر تنفس طبیعی نبوده چراکه تیونر از سوپرشارژر استفاده کرده و قدرت خودرو از ۴۳۵ به ۷۵۰ اسب بخار رسیده است. این تغییرات در واقع برای مدل پایه هستند چراکه Kenne Bell دو کیت قوی‌تر دیگر نیز دارد که نسخه‌ی سطح بالای آن با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر بیش از ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت دارد. در این خودروی ویژه نیروی عظیم پیشرانه از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی به چرخ‌ها انتقال می‌یابد. کابین خودرو نیز چندین تغییر داشته و هم‌اکنون شاهد صندلی‌های جلویی ریکارو با پوشش چرم هستیم. دوخت صندلی‌ها با کنسول و پانل درب‌ها مشابه است درحالی‌که کف‌پوش‌های جدید این خودرو کامل کننده‌ی تغییرات هستند. موستانگ  Hurst Kenne Bell R-Code  ۲۰۱۷ در نمایشگاه SEMA امسال در معرض دید عموم قرار گرفته است. [gallery ids="182580,182581,182582,182583"] منبع:پدال

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =