کد خبر: 182626
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

عکاسان صنعت خودرو اخیرا موفق به شکار نمونه استتار شده پر فروش ترین سدان آمریکا شده اند و چیزی که مشخص است کمری برای سال ۲۰۱۸ دستخوش تغییرات عمده ای شده است.

به گزارش اخبار خودرو ، البته در کنار این تصاویر شایعاتی نیز مبنی بر استفاده از یک موتور پرقدرت تر به گوش می‌رسد. در تصاویر به نظر می‌رسد طول خودرو نسبت به نسل فعلی اندکی بیشتر شده و رینگ های اسپرت، اگزوزهای دوبل در دو طرف و کیت بدنه جلب توجه می‌کند. با این نشانه ها احتمالا این کمری از تیپ XSE می‌باشد که دارای تعلیقی محکم تر و تزیینات اسپرت بیشتر است.

[caption id="attachment_182640" align="aligncenter" width="600"]تصاویر جاسوسی جدید از تویوتا کمری 2018 تصاویر جاسوسی جدید از تویوتا کمری ۲۰۱۸[/caption]

کمری ۲۰۱۸ بر روی پلتفرم TGNA تویوتا سوار می‌شود که پیش از این در پریوس جدید هم شاهد آن بودیم. انتظار می‌رود وزن خودرو کمتر و هندلینگ آن بهتر شود. حدس و گمان هایی نیز در خصوص اضافه شدن یک موتور جدید ۲ لیتری توربو به خط تولید کمری به گوش می‌رسد که موتور ۳٫۵ لیتری V6 فعلی را همراهی کرده و قدرت هردو توسط یک گیربکس هشت دنده اتوماتیک به چرخ ها انتقال می‌یابد. با این حال موتور ۲٫۵ لیتری چهار سیلندر فعلی کماکان به عنوان پیشرانه اصلی و پایه به همراه گیربکس ۶ دنده اتوماتیک عرضه خواهد شد. و قطعا در کنار همه اینها شاهد کمری هیبریدی نیز خواهیم بود.

[caption id="attachment_182639" align="aligncenter" width="600"]تصاویر جاسوسی جدید از تویوتا کمری 2018 تصاویر جاسوسی جدید از تویوتا کمری ۲۰۱۸[/caption]

ظاهر خودرو دچار تکامل شده است. در جلو و از پس پوشش استتار شاهد چراغ های جلوی LED هستیم و در عقب نیز چراغ های کشیده فرمی مشابه با تویوتا آوالون دارند. عکاسان توانسته اند بخشی از داشبورد را نیز به تصویر بکشند که در آن دریچه های تهویه مطبوع با طراحی جدید و قاب کرومی کنسول وسط قابل تشخیص است.

[caption id="attachment_182641" align="aligncenter" width="600"]تصاویر جاسوسی جدید از تویوتا کمری 2018 تصاویر جاسوسی جدید از تویوتا کمری ۲۰۱۸[/caption]

تویوتا قصد دارد با وجود رقبایی مثل هوندا آکورد و نیسان آلتیما پیشتازی خود در بازار سدان های متوسط را با کمری ۲۰۱۸ کماکان حفظ کند. نسل جدید تویوتا کمری در ژانویه سال آینده در نمایشگاه اتومبیل دیترویت رونمایی شده و در اواخر ۲۰۱۷ تحویل مشتریان خواهد شد.

منبع : motortrend

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =