کد خبر: 183045
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱

تردد در محور کرج - چالوس از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ۲۳ از کرج به سمت مازندران ممنوع است.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران ،سرپرست پلیس‌راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت‌های موقت ترافیکی در جاده چالوس خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بیشتر مسافران فردا را برای بازگشت به استان‌های تهران و البرز انتخاب می‌کنند نیاز است تمهیدات و راهکارهایی برای تسهیل در رفت و آمد خودروها و تخلیه بار ترافیکی اندیشیده شود.

سرهنگ محمدرضا خسرویان افزود: براساس آخرین دستورالعمل پلیس‌راه کل کشور، تردد در محور کرج - چالوس از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ۲۳ از کرج به سمت مازندران ممنوع است.

وی گفت: همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲۳ همان روز از مرزن‌آباد به سمت شهرستان کرج به صورت یکطرفه انجام می‌شود.

سرپرست پلیس‌راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه تردد موتور سیکلت ها بجز موتور سیکلتهای انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت، از ساعت۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه نیز ازجاده چالوس ، هراز و سوادکوه ممنوع است، افزود: تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می باشد .

سرهنگ محمدرضا خسرویان گفت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌ها هم اکنون در تمامی جاده‌های مازندران وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =