کد خبر: 183100
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو از ارائه‌ی خدمات امدادی به زائران ایرانی در کشور عراق در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از ایسنا، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو از ارائه‌ی خدمات امدادی به زائران ایرانی در کشور عراق در ایام اربعین خبر داد.

رضا حسینی در نشستی خبری اظهار کرد: امسال برای اولین بار محدوده طرح خدمات امدادی اربعین به داخل خاک عراق تسری یافت و مسیر کربلا به نجف نیز تحت پوشش قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که در این طرح که از ۲۶ آبان‌ماه تا سوم آذرماه ادامه خواهد داشت ۶۰۰ نفر از پرسنل شبکه خدمات پس از فروش و امداد حضور دارند، خاطر نشان کرد: همچنین برای اولین‌بار تعمیرگاه صحرایی با تجهیزات لازم در پارکینگ‌های مرزی چزابه و مهران فعال شده است.

مدیر عامل ایساکو ادامه داد: سه شهر مرزی شلمچه، چزابه و مهران در ایران و شهرهای کربلا و نجف در عراق تحت پوشش خدمات امدادی در ایام اربعین قرار می‌گیرند.

حسینی افزود: هم در ستاد خدمات پس از فروش ایران خودرو و هم توسط بازرسان سیار نظارت بر حسن اجرای طرح خدمات امدادی اربعین صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: تمام برنامه‌ریزی‌های لازم برای طرح خدمات امدادی ویژه اربعین با هماهنگی مستقیم با ستاد مرکزی اربعین در کشور صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =