کد خبر: 183200
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

سرپرست مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به ترافیک سنگین در ورودی مهران گفت: از ورود خودروهای شخصی به داخل شهر خودداری شده و زائرین باید خودروهای خود را در پارکینگ‌های تعبیه شده پارک کنند و با اتوبوس به مرز مهران عازم شوند.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی به مرزهای مهران، شلمچه و چذابه گفت: ورودی شهر مهران در استان ایلام ترافیک سنگین است و از ورود خودروهای شخصی به داخل شهر ممانعت به عمل می‌آید.

وی افزود: خودروهای زائرین محترم باید در پارکینگ تعبیه‌شده پارک شده و آنها از طریق وسایل نقلیه عمومی (شرکت واحد اتوبوسرانی) به مرز مهران عزیمت کنند. در این زمینه هیچ گونه مشکلی برای تردد اتوبوس‌های زائرین وجود ندارد.

سرپرست مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار داشت: ترافیک در استان ایلام در محور ایلام به مهران هم‌اکنون نیمه‌سنگین و در محور استان کرمانشاه، محور کرمانشاه به اسلام‌آباد غرب و همچنین اسلام‌آباد غرب به ایلام نیمه‌سنگین است.

رحمانی تصریح کرد: توصیه پلیس به زائرین محترم اربعین حسینی آن است که از مرزهای چذابه و شلمچه برای عبور به کشور عراق استفاده کرده و از عزمیت به مرز مهران خودداری کنند که این توصیه در پلیس راه استان همدان و استان لرستان هم به مسافرین محترم گفته می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: هیچ مشکل ترافیکی در مرزهای شلمچه و چذابه وجود ندارد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
    اگر مرز مهران شلوغه /بهترین راه دستور عدم صدور صورتحسا ب برای اتوبوسهای مهران است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =