کد خبر: 183203
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

با وجود اینکه هیوندا تلاش دارد اطلاعاتی از از مدل آتی کابریولت النترا منتشر نشود، اما بسیاری با توجه به شنیده‌ها بر این باورند که این مدل النترا شبیه تصویر زیر خواهد بود.

به گزارش اخبار خودرو ،هیوندایی در سال‌های اخیر عملکردهای متفاوتی داشته‌ است، این خودروسازی در برخی موارد بسیار موثر ظاهر شده و در مقابل در برخی مواقع موفق به کسب رضایت مشتریان نشده است. به همین دلیل برخی از مردم هنوز رفتار محتاطانه‌ای را در خصوص انتخاب و خرید خودروهای این برند در پیش گرفته‌اند. اما انکار این موضوع که سدان‌های اسپورت النترا مدل‌های نسبتا زیبا و جذابی هستند سخت است.

مدل‌های جدید النترا که در ماه‌های گذشته به نمایش درآمده در قالب یک سدان ۵ در معرفی شده است. سدان جدید النترا در مدل رندر آنقدر جذاب طراحی شد که نظر کارشناسان و حتی رقبا را جذب کند. اما اینک شایعاتی در خصوص تولید یک مدل کابرلیوت از سدان‌های النترا شنیده می‌شود. با وجود اینکه هیوندا تلاش دارد اطلاعاتی از از مدل آتی کابریولت النترا منتشر نشود، اما بسیاری با توجه به شنیده‌ها بر این باورند که این مدل النترا شبیه تصویر زیر خواهد بود.

۶۳۹۳۲۰_۸۱۰

اگرچه بعید می‌رسد شاهد چنین مدلی از هیوندایی باشیم، اما تصور می‌شود زیبایی مدل کابریولت از مدل اسپورت این سدان قرض گرفته شود. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان این مدل از بسیاری از رقبای اروپایی زیباتر طراحی شده است.

در نمای جلوی این طرح رایانه‌ای، خودرو از ترکیب یک ظاهر تهاجمی، خطوط منحنی و قوس‌های مناسب برخوردار است. نمای جانبی خودرو نیز در دو طرف با خطوط افقی که از روی درها تا زوایای عقب کشیده شده اسپورت‌تر به نظر می‌رسد. نمای عقب خودرو نیز به واسطه دیفیوزر و اگزوز دوقلو جذاب‌تر شده است.

۶۳۹۳۲۱_۱۲۸

منبع:عصر ایران

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =