کد خبر: 183300
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸

به منظور دسترسی آسان این خودروی انحصاری برای اولین بار از درب‌های برقی استفاده خواهد کرد. همانند مک لارن P1 این مدل دارای قوای محرکه‌ی هیبریدی و بدنه‌ی فیبر کربنی خواهد بود.

به گزارش اخبار خودرو ،چیزهای زیادی وجود دارند که می‌توانند نام مک لارن را به خود بگیرند اما “عادی” از این‌ها نیست. حتی در بحث خودروهای نادر و کمیاب نیز برخی مک‌لارن‌ها انحصاری‌تر از دیگران هستند. مثل جدیدترین پروژه‌ی شرکت که توسط بخش عملکردی مخصوص انجام می‌شود.

bp23-538x272

این پروژه که به علت ماهیت تورینگ خود نام “هایپر-جی تی” را یدک می‌کشد حداقل یک اشاره را از هایپرکار اسطوره‌ای مک لارن F1 دریافت نموده است. این پروژه با کد BP23 شناخته می‌شود. این کد که کوتاه شده ی پروژه سفارشی ۲ با ۳ صندلی است نشان‌دهنده‌ی پروژه‌ای با کابین سه‌نفره با موقعیت رانندگی مرکزی است. درست همانند مدل افسانه‌ای F1 دو سرنشین راننده را احاطه می‌کنند. به منظور دسترسی آسان این خودروی انحصاری برای اولین بار از درب‌های برقی استفاده خواهد کرد. همانند مک لارن P1 این مدل دارای قوای محرکه‌ی هیبریدی و بدنه‌ی فیبر کربنی خواهد بود. تا به اینجا مک لارن جزئیات زیادی از این خودرو را اعلام نکرده اما گفته که تنها ۱۰۶ دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد و البته قبلاً همه‌ی آن‌ها فروخته شده محسوب می‌گردند. تحویل اولین نمونه‌ها به مشتریان در اوایل سال ۲۰۱۹ صورت خواهد گرفت بنابراین ما هنوز برای دیدن محصول نهایی باید صبر کنیم. [gallery ids="183302,183303,183304"] منبع:پدال

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =