کد خبر: 184334
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴

گروه خودروسازی ایران خودرو شرایط فروش اقساطی منعطف آذر ۹۵ را به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت رسول (ص) و هفته وحدت، اعلام نمود.

به گزارش اخبار خودرو ،بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، شرایط فروش اقساطی منعطف برخی محصولات ایران خودرو به مناسبت میلاد حضرت رسول(ص) و ھفته وحدت از روز یکشنبه ۹۵/۰۹/۲۱ لغایت ۹۵/۰۹/۳۰ یا تا زمان تکمیل ظرفیت بصورت محدود و به شرح جدول پیوست ارائه می گردد.

توضیحات : کلیه شرایط و ضوابط خرید و مدارک لازم در این روش مشابه روش های جاری فروش اعتباری ماه های گذشته می باشد. تاریخ چک ها پس از انتخاب شرایط خرید، توسط سیستم فروش و بصورت مکانیزه محاسبه و به مشتری اعلام خواهد شد. برنامه فروش کارخانه و امانی یکی بوده و نمایندگان می توانند از برنامه فروش کارخانه نسبت به رزرو خودروهای امانی خود استفاده نمایند. انتخاب تعداد چک، مدت بازپرداخت، نرخ سود و ... بر عهده مشتری و بر اساس محاسبات مکانیزه سیستم است. با انتخاب مدت بازپرداخت کمتر، نرخ سود نیز متناسب با آن کاهش خواهد یافت. زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخ ۹۵/۰۹/۲۱ می باشد .

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
    چه حق انتخابهایی هم گذاشته واسمون!! سه تا ماشین روز دنیا با بیشترین امکانات و تکنولوژی روز چرا آخه ما شادترین آدمهای جهان نباشیم؟!؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =