کد خبر: 185327
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

کیا تیزر جدیدی از محصول پرقدرت خود که قرار است در نمایشگاه اتومبیل دیترویت رونمایی شود را منتشر نمود.

به گزارش اخبار خودرو ، پس از تیزر قبلی که کیا از اتومبیل چهار در اسپرت خود در پیست نوربرگرینگ منتشر کرد، دومین تیزر این خودرو نیز رسما انتشار یافت. خودروساز کره شمارش معکوس رونمایی از این مدل در نمایشگاه دیترویت در ژانویه را آغاز کرده است.

[aparat]NMtuc[/aparat]

در تیزر جدید تقریبا تمام ابعاد و فرم کلی خودرو که یک چهار در کوپه فست بک می‌باشد، مشخص است. این اتومبیل بسیار شبیه تصاویر جاسوسی است که قبلا از کیا GT ثبت شده است و باید گفت رگه هایی از سدان GT4 استینگر که در سال ۲۰۱۴ معرفی شده بود نیز به چشم می‌خورد.

همانطور که از ظاهر پانامرا مانند آن برمی‌آید، قسمت جلویی و کاپوت کشیده و در عقب دارای فرمی کوتاه و کامپکت است. در این کلیپ چراغ های LED و نوار کرومی پنچره های عقب که نشان خاص کیا در سالهای اخیر است نیز دیده می‌شود. هواکش های کاپوت، واقعی یا تزیینی نشان از یک اتومبیل قدرتمند و به اصطلاح عضلانی دارد و در نهایت می‌بینیم که تاریخ ۸ ژانویه ۲۰۱۷، ساعت ۶ به وقت آمریکا به عنوان زمان رونمایی مطرح می‌گردد.

شرکت سازنده درباره طراحی کیا GT می‌گوید: «فلسفه طراحی این خودرو به گونه ای است که هر انحنا، هر خط مستقیم و کوچکترین اجزای طراحی نیز چابکی، سرعت و طراحی مدرن آن را نمایان می‌سازد.»

[aparat]A5QVl[/aparat]

فعلا این تمام چیزی است که درباره محصول جدید کیا می‌دانیم، اما خودروساز کره ای قول داده به زودی تیزرهای جدیدی را در وبسایت اختصاصی خود منتشر خواهد کرد و طبیعتا به دانسته های ما از این تازه وارد افزوده خواهد شد.

فارغ از این تیزر باید گفت این محصول می‌تواند بخش دیگری از برنامه منظم کیا در گرفتن سهم بیشتر از بازار اتومبیل های پرمیوم باشد. بازاری که کیا قبلا با اسپورتیج و سپس اپتیما وارد آن شده است.

منبع : autoexpress

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =