کد خبر: 185779
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸

تنها دو مدل از این فراری F50 در رنگ مشکی به آمریکا ارسال شده‌اند. یکی از این فراری‌های مشکی پیشتر تصادف کرده است. هرچند این خودرو قابل تعمیر است اما تنها یک مدل از این فراری‌های مشکی سالم و آسیب ندیده باقی مانده است.

به گزارش اخبار خودرو ،اکثریت فراری‌هایی که تا کنون در جهان به فروش رسیده‌اند، قرمز رنگ بوده‌اند. در واقع ۳۰۲ دستگاه از ۳۴۹ فراری تولیدی در جهان به رنگ قرمز هستند که نام جهانی آن روسوکورسا است. این رنگ قرمز بیشتر برای خودروهای مسابقه‌ای مورد استفاده قرار می گیرد. ۸ دستگاه از این خودروها نیز در رنگی با نام بین‌المللی روسوبارچتا که قرمزی تیره‌تر از اولیست ساخته شده‌اند.

تنها دو مدل از این فراری F50 در رنگ مشکی به آمریکا ارسال شده‌اند. یکی از این فراری‌های مشکی پیشتر تصادف کرده است. هرچند این خودرو قابل تعمیر است اما تنها یک مدل از این فراری‌های مشکی سالم و آسیب ندیده باقی مانده است.

به جز مسئله رنگ این فراری از همان عناصر مکانیکی ۳۴۹ دستگاه دیگر بهره می‌برد. این خودرو یه یک موتور ۴٫۷ لیتری V12 با ۵۲۰ اسب‌بخار مجهز است. یک سامانه انتقال قدرت ۶ سرعته نیز با موتور هماهنگ شده است. شاسی و بدنه فیبر کربنی نیز از مشخصه‌های این خودرو است. این خودرو در ۳٫۶ لیتر به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر رسیده و با بیشینه سرعت ۳۲۱ کیلومتر به حرکت خود ادامه می‌دهد.

با وجود بیش کارکرد بیش از ۲۰۰۰ مایل انتظار می‌رود این خودروی منحصر به فرد در حراجی آریزونا در هفته‌های آینده بین ۳ تا ۳٫۵ میلیون دلار فروش رود. این عدد با توجه به قیمت روز دلار در کشور حدود ۱۴ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

منبع:عصر ایران

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بنی ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
    اخه این چه خبری هست.این خبر اصلا در شان این سایت نیست.ما باید درمورد یه خودروی کارکرده و به خودروی تصادفی صحبت کنیم؟یا مسائل خودروسازی ایران وجهان.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =