کد خبر: 186941
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

شرکت نفت سپاهان، یکشنبه شب در هتل استقلال تهران، آیین رونمایی از لوگو و طرح جدید روغن‌موتور اس‌پی‌دی را برگزار کرد.

به گزارش اخبار خودرو ، در این مراسم که برخی نمایندگان مجلس، شخصیت‌های اقتصادی، هنرمندان، عرضه‌کنندگان عمده و... حضور داشتند، اطلاعاتی درخصوص نوع محصولات و برنامه‌های این شرکت ارائه شد. مدیران ارشد اس‌پی‌دی و نفت سپاهان در صحبت‌های خود به نکاتی جالب اشاره کردند.

این برند سهم خوبی از بازار هند را در اختیار دارد و تا امروز توانسته است برنامه فروش مناسبی در سایر کشورها داشته باشد. همچنین برنامه فروش این شرکت برای سال ۹۵ تحقق پیدا کرده و برخی از میزان فروش سال ۹۶ نیز محقق شده است.

شرکت‌هایی چون ایران‌خودرو، سایپا، مگاموتور، ایساکو، سایپایدک، راه‌آهن جمهموری اسلامی ایران، قرارگاه خاتم‌الانبیا و برخی شرکت‌های صنعتی بزرگ از مشتریان این برند به حساب می‌آیند.

مدیران این شرکت اعلام کردند اکثر برندهای روغن‌موتور خارجی در ایران پر می‌شوند و مواد اولیه خود را از اس‌پی‌دی و نفت سپاهان تهیه می‌کنند. ولی قیمت محصولات خارجی با همان کیفیت به‌مراتب بالاتر از روغن موتورهای اس‌پی‌دی در بازار اعلام می‌شود.

این روزها این برند محصولات متنوعی برای خودروهای بنزینی و دیزلی در بازار دارد و حتی روغن موتور ۵W-30 را هم برای خودروهای بنزینی تولید می‌کند. باید اشاره کرد این روغن‌موتور نسبت به نمونه خارجی قیمت کمتری دارد و از طرفی دارای استانداردهای روز اروپاست.

همچنین طبق بحث‌های به میان آمده در این مراسم، بعد از پایان تعطیلات اروپا، قراردادهای جدیدی با برندهای مطرح خارجی برای ارتقای سطح دانش‌فنی کشور امضا خواهد شد.

در این مراسم نمایندگان مجلس به سخنرانی پرداختند و دستاوردهای نفت سپاهان را ترقی برای صنعت نفت و پالایش کشور دانستند.

در پایان مراسم از نشان جدید اس‌پی‌دی رونمایی شد که مزین به یوزپلنگ ایرانی است. این شرکت به‌عنوان حامی یوز ایرانی شناخته می‌شود و با قراردادن نماد این سرمایه ملی در بسته‌بندی‌های خود، قدرت و چالاکی را به‌خوبی به تصویر کشیده است.

لاله اسکندری، اشکان خطیبی و حمید عسگری هنرمندان حاضر در برنامه بودند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صادق ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
    به امید پیشرفت هر چه بیشتر مملکتمان. البته اگه یه عده سود جوی دنیا طلب و انحصار گر بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =