کد خبر: 187
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۸۹ - ۰۵:۰۲

رقابت بر سر تولید اتومبیل برقی نیست. هم اکنون سال هاست که اتومبیل های برقی تولید می شوند. خیر! رقابت بر سر متقاد کردن مشتری نسبت به این مساله است که نه تنها سوار شدن اتومبیل برقی بسیار لذت بخش است، بلکه لذت سوار شدن ابر اتومبیل برقی دو چندان است!

آندره آوارواری[۱] طراح، ایده ای برای یک لامبورگینی نرم و مجللی دارد که درست نقطه مقابل لامبورگینی رونتون[۲] تیز سبکِ اوریگامی است. رقابت اصلی در ساخت لامبورگینی “مینوتورو[۳]” نه تنها بر سر حفظ سیستم هویت قوی محصولات لامبورگینی، بلکه بر سر برقی کردن آن نیز می باشد. البته رقابت بر سر تولید اتومبیل برقی نیست. هم اکنون سال هاست که اتومبیل های برقی تولید می شوند. خیر! رقابت بر سر متقاد کردن مشتری نسبت به این مساله است که نه تنها سوار شدن اتومبیل برقی بسیار لذت بخش است، بلکه لذت سوار شدن ابر اتومبیل برقی دو چندان است!

\"\"

این اتومبیل مجهز به چهار موتور اسنکرون است که ۷۰% قدرت موتور را به محور عقب، و ۳۰% آن را به محور جلو تخصیص می دهد. برق اتومبیل توسط یک بسته باتری Li-Tac با خانه های تخت در عقب، و یک سیستم KERS در جلو تامین می شود. در عقب، که معمولا موتور غول پیکر اتومبیل باید جای داده شود، یک صندلی سوم برای کسی که می خواهد سوار اتومبیل شده و بخاطر سرعت بسیار بالای حرکت آن جیغ و فریاد بزند، تعبیه شده است. دسترسی به این صندلی از طریق درب بسیار بلند سمت مسافر لامبورگینی امکانپذیر است. خروجی هوای مثلثی شکل در عقب به عنوان خنک ساز باتری عمل می کند. همچنین صدای موتورهای الکتریک پشت آنها را از طریق یک کانال، که مانند یک ساب ووفر عمل می کند، بیرون می دهند. و یک چیز کاملا دیوانه وار در این طراحی وجود دارد. چیزی بسیار وحشی! بگذارید توصیف آن را زبان خود آوارواری بشنویم: در سال ۲۰۲۰، صاحبان لامبورگینی مینوتورو چیز کاملا جدیدی به نام بازی آنلاین واقعی را تجربه خواهند نمود. در این سناریو راننده لامبورگینی می تواند در یک خط مسابقه واقعی (مانند پیست نوربرگ[۴]) مسابقه دهد. اطلاعات GPS محیط مسابقه وی در شبکه بازی پلی استیشن به عنوان یک محیط خیالی آپلود می شود. بازیکنان پلی استیشن از سرتاسر دنیا می توانند در محیط مجازی سه بعدی با راننده لامبورگینی مسابقه داده و سعی کنند وی را شکست دهند. این شبکه اجتماعی ماشین بازان دهه بعدی خواهد بود. وحشی! طراح: آندره آوارواری منبع: yankodesign

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

[1] Andrei Avarvarii[2] Lamborghini Reventon[3] Minotauro[4] Nurburgring

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =