کد خبر: 188380
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

شرایط پیش فروش بھمن ۹۵ محصولات ایران خودرو به ھمراه ھدایای فروش تعھدی و شرایط پیش فروش ویژه به مناسبت دهه فجر اعلام شد.

به گزارش اخبار خودرو ،شرایط پیش فروش بھمن ۹۵ محصولات ایران خودرو به ھمراه ھدایای فروش تعھدی و شرایط پیش فروش ویژه به مناسبت دهه فجر (بصورت کاملا محدود)، از روز شنبه ۹۵/۱۱/۰۲ لغایت ۹۵/۱۱/۳۰ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست ( جداول شماره ۱ و ۲ و ۳) ارائه می‌گردد. نکات مھم در خصوص ھدیه فروش تعھدی: · ھدیه فروش تعھدی صرفا به تعھداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و ھمچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد. · ھدیه فروش تعھدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مھلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، ھدیه فروش تعھدی به مشتریان ارائه نخواھد شد. زمان فعال‌سازی این بخشنامه ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخ ۹۵/۱۱/۰۲ می باشد .

توضیحات مهم : -هدیه فروش تعهدی -در صورت پرداخت مبلغ مابه التفاوت بصورت نقدی و دریافت خودرو -در زمان صدور دعوتنامه از مبلغ قابل پرداخت مشتری کسر می گردد. -در این بخشنامه، امکان صلح تا دو مرتبه فراهم می باشد. -هدیه فروش تعهدی صرفا به تعهداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و همچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد. -هدیه فروش تعهدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مهلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، هدیه فروش تعهدی به مشتریان ارائه نخواهد شد. -کلیه مبالغ به ریال است.

 - هدیه فروش تعهدی - در صورت پرداخت مبلغ مابه التفاوت بصورت نقدی و دریافت خودرو - در زمان صدور دعوتنامه از مبلغ قابل پرداخت مشتری کسر می گردد.

 - هدیه فروش تعهدی - در صورت پرداخت مبلغ مابه التفاوت بصورت نقدی و دریافت خودرو - در زمان صدور دعوتنامه از مبلغ قابل پرداخت مشتری کسر میگردد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید سعیدی ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
    موزه نقدی وتحویل فورى دردهه فرج ۹۵ دارد
  • مجید سعیدی ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
    درخواست پژو پارس دوگانه
  • صدیق رضایی ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
    ایا پارس دوگانه در این پیش فروش اعلام نمی شه
  • ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
    پیش بسوی خرررررررید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =