کد خبر: 189123
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

طبق گفته استفانو دومنیکالی، مدیرعامل لامبورگینی، سال آینده این سازنده ایتالیایی خودروهای اسپرت برای نخستین بار در تاریخ خود به‌طور همزمان سه خودرو را در خط تولید خود خواهد داشت، اما ماجرا به این ختم نمی‌شود.

به گزارش اخبار خودرو ، دومنیکالی در گفت‌وگوی اخیری که با نشریه موتورینگ داشته، اعلام کرده است که احتمال دارد لامبورگینی یک مدل چهارم را نیز در قالب یک خودروی اسپرت جمع‌و‌جور به خانواده محصولات خود اضافه کند.

[caption id="attachment_189124" align="aligncenter" width="700"]احتمال افزوده شدن مدل چهارم به خط تولید لامبورگینی احتمال افزوده شدن مدل چهارم به خط تولید لامبورگینی[/caption]

وقتی از دومنیکالی در خصوص احتمال تولید این خودرو سوال شد، در پاسخ گفت: «فکر می‌کنم جواب این پرسش مثبت است. اما باید اول تولید مدل سوم (یعنی اوروس) را قطعی کنیم تا بتوانیم بعد از آن به سراغ مدل چهارم برویم».

دومنیکالی معتقد است که از دید فنی و کاری برخورداری اوراکان و اونتادور از پلت‌فرم‌های منحصر به‌فرد چندان عملگرایانه نیست و در نتیجه او از تمایل خود برای ساخت سازه‌ای واحد سخن گفته که در تمام مدل‌های اسپرت و ابرخودروهای تولید شده توسط لامبورگینی قابل استفاده باشند.

[gallery link="file" columns="2" ids="189128,189127"]

«اگر درباره‌ خودروهای سوپر‌اسپرت صحبت کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که بهترین راه‌کار استفاده از سازه‌های مدولار (تغییرپذیر) است. نمی‌توانیم دو مدل متفاوت با دو واحد موتوری، دو شاسی و دو جعبه‌دنده متفاوت داشته باشیم. راستش این امر به لحاظ عملی و کاری چندان توجیه‌پذیر نیست.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =