کد خبر: 189453
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

به‌زودی تولید برلیانس خانواده H200 با دو مدل در پارس‌ خودرو آغاز خواهد شد.شرکت پارس‌خودرو که از سال ۹۳ تولید خانواده برلیانس H300 را در دو کلاس ۳۲۰و ۳۳۰ را آغاز کرده بود از سال آینده خانواده H200 را نیز تولید خواهد کرد.

به گزارش اخبار خودرو ،به‌زودی تولید برلیانس خانواده H200 با دو مدل در پارس‌خودرو آغاز خواهد شد.شرکت پارس‌ خودرو که از سال ۹۳ تولید خانواده برلیانس H300 را در دو کلاس ۳۲۰و ۳۳۰ را آغاز کرده بود از سال آینده خانواده H200 را نیز تولید خواهد کرد.طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، پارس‌خودرو از سال آینده با تمرکز بر تولید محصولات برلیانس، تولید برلیانس H200 نیز را نیز در دستور کار خود قرار خواهد داد.براساس این گزارش خانواده برلیانس H200 در دوکلاس ۲۲۰ و ۲۳۰ با گیربکس دستی و اتومات و با مبلغ زیر ۴۰ میلیون تومان به بازار عرضه خواهند شد.در حال حاضر دو محصول برلیانس H320 و H330 که توسط پارس‌خودرو تولید و به بازار عرضه می‌شود، محبوبیت و جایگاه ویژه‌ای در بازار خودرو کشور کسب کرده‌اند و با توجه به سابقه درخشان پارس‌خودرو در تولید محصولات باکیفیت پیش‌بینی می‌شود از خانواده H200همانند سایر محصولات این شرکت استقبال شود. پیش از این جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از تمرکز تولید محصولات خانواده برلیانس در پارس‌خودرو خبر داده بود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • zaki ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
    چرا فقط مونتاژ و آنهم چینی ؟
  • حمید ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
    به بهانه حمایت از تولید ملی هست که بابت همه ماشینها داریم دوبرابر قیمت پول میدیم اونوقت ایرانخودرو و سایپا شدن وارد کننده اسباب بازیهای چینی فکر کنین اگه قیمت ماشین تو ایران مثل کل کشورهای دنیا بود دیگه کسی این اسباب بازی رو چهل تومن میخرید؟؟
  • جواد ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
    این دو مدل که خود سایپا تولید میکنه !! تولیدش از سایپا به پارس خودرو منتقل میشه ! اونوقت برای چی !؟
  • مجید ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    چرا چرند میگین- اگه با استقبال روبرو شده بود فروش اعتباری نمیزاشتین- هر کاشینی رو دستتون باد میکنه فر.ش اعتباری میزارین.ماشنمونتاز کردین ۴۰ تومن!!! بابا دیمتون گرم دمه مدیر مالیتون گرم ورشکسته های بدبخت خون مردم رو کردین تو شیشه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =