کد خبر: 190405
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

مدیرعامل پژو گفت: پژو ۲۰۰۸ به عنوان جدیدترین نسل از خودروهای پژو قبل از نوروز در ایران عرضه خواهد شد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از ایسنا ،جان فیلیپ اینپاراتو در چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو اظهار کرد: تولید پژو ۲۰۰۸ از حدود یک ماه پیش در اروپا آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پژو ۳۰۱ جدید و پژو ۲۰۸ جدید نیز در ایران عرضه خواهند شد، گفت: این خودروها جدیدترین نسل از خودروهای تولید پژو در جهان هستند.

مدیرعامل پژو ادامه داد: این شرکت شریک تاریخی و قابل اعتماد صنعت خودروی ایران بوده و برای ۴۰ سال رابطه منحصر به فردی با ایران داشته است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۶ میلیون دستگاه انواع خودروی پژو از جمله پژو ۴۰۵، پارس، ۲۰۶ و ۲۰۷ از سوی شریک ما ایران‌خودرو در ایران تولید شده و این خودروها بخشی از صادرات روزانه خانواده‌های ایرانی هستند.

وی تصریح کرد: با تشکیل شرکت مشترک ایران‌ خودرو و پژو به نام ایکاپ همکاری‌های ما با ایران وارد مرحله جدیدی شده و در آینده نیز گسترش خواهد یافت.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پژو 2008 ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
    سلام بلاخره ما که نفهمیدیم چی شد؟ انگار میخوان لامبورگینی بدن بازار هزار بار حرفشون تغییر کرد و میکنه خدا بخیر کنه این همه حرف و بحث داره یعنی؟ خب بیارید تموم بگیریم ببینیم چطوره ده بار قیمت عوض کردید ده بار زمان ثبت نام ده باز زمان عرضه . . .
  • حمید ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
    سلام بر شما. آخرش قیمت چند شد؟
    • ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
      بذار یه پیش فروش بزارن و بعد با توجه به استقبال ملت شریف ایران مزنه قیمت میاد دستشون و به ملت اعلام میکنن ولی با توجه به نجابت خاصی که از مردم سراغ دارن نباید کمتر از ۲ برابر قیمت جهانیش باشه عزیزم.
  • ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
    سلام آخه قیمت اعلام شد واسه ۲۰۰۸ خیلی خیلی خیلی کرونه
  • بهنام ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
    براى پیش خرید پژو٢٠٠٨ تمام مبلغ قیمت خودرو پرداخت خواهد شد ؟ درغیر اینصورت چه مبلغ باید پرداخت وزمان تحویل چه مدت خواهد بود؟
  • حافظ ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
    این شرکت شریک تاریخی و قابل اعتماد صنعت خودروی ایران بوده و برای ۴۰ سال رابطه منحصر به فردی با ایران داشته است. این جمله اش خنده دارترین جوکی بود که شنیده بودم این چند وقت ????????????
  • اسی ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
    والا توو تبلیغاتش که گفتن ۲۷۰۰۰ دلار، حالا خودتون ا یه حساب سر انگشتی حساب کنین که ما توو ایران برای یه خودروی خیلی معمولیه شهری که توو اروپا ارزونه باس چقدر پول بدیم، ولی پیش بینیه من اینه که این ماشین زیر ۱۰۰ میلیون از طرف ایران خودرو فروخته نمیشه، چون اگه زیر ۱۰۰ تومن بدن، هم مدیران خودرو، هم کرمان خودرو نسخشون پیچیده میشه برا همیشه و تعطیل میشن. ولی از خدا میخوام که این ماشین و زیره ۱۰۰ تومن بدن، تا مردم بدبخت ما بخاطره ماشین های بی کیفیت انقدر زیاد نمیرن، یا حق
  • ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
    خودتان را مسخره کنید .قابل اعتماد بودنتان را تودوران تحریم به ملت ایران نشان دادید. .. خودتونید
  • فرشاد اتحادی ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
    باسلام لطفا زمان پیش فروش و مبلغ پیش پرداخت ثبت نام را اعلام فرمایید.
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
    فکر کنم فقط تو کشور عزیزمون ایرانه که ملت خودرویی را ندیده و بدون اعلام قیمت قطعی برا ثبت نامش صف میبندن تا زمانی که ما به خودمون نیاییم وضعیت همینه وخودروسازها جیب ملتو خالی خواهند کرد
  • محمد ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
    ۴۰۵وپارس که مشکل واشر سرسیلنددارند.۲۰۶ که صندلی عقبش جا ندارد تا ببینیم ۲۰۰۸ چه اشغالی
    • نریمان ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
      یعنی این ماشین رو داری با پرشیا و... مقایسه می کنی؟ همون زمانی که ۴۰۵ با برند های دیگه وارد ایران شد یعنی در سال ۱۳۷۲، پژو ۴۰۵ برای خودش اسطوره ای بود. نگاه نکن ایران خودرو با تولید افتضاه خودش زده این برند رو داغون کرده. سال ۷۲ پدرم یه ۴۰۵ GL خرید که یازده سال باهاش همه جا رفتیم و کلی ازش کار کشیدیم و بعد از ۵۴۰ هزار کیلومتر کارکرد فروختیمش. توی این مدت هیچ مشکل فنی نداشت و خداییش اذیت نکرد. ولی الان بخاطر قطعه سازیه ضعیف ایران خودرو این ماشین با مشکلات زیادی تحویل مشتری می شه. تا وقتی که پژو ۲۰۰۸ ایرانیزه نشده این ماشین رو بخرید و شک نکنید.
  • ناشناس ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
    در تمام کشورها ارزاانترین کالا ماشین هست آقایان رفتند یک ماشین شبیه گاری آوردند وخیلی هم خوشحالی میکنند فکر میکنن شق القمر کردند خودشون موندن آخرش چکار کنن واقعا متاسفیم برای ملت بزرگوارمان چقدر بی توقع اند وبه کمتدین قانع آقایان مسولیین بااین لکن باد به غبغب نندازند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =