کد خبر: 191471
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱

این خودروساز ژاپنی برای هرچه به‌یادماندنی‌تر کردن این رویداد، کلید یک خودروی بلید‌گلایدر را در دستان این بازیگر خوش‌‌آتیه قرار داد

به گزارش اخبار خودرو ، نیسان، پیست مشهور گرند پری موناکو را برای رونمایی از همکاری با ماگوت رابی، ستاره جوان هالیوودی انتخاب کرده است.

در روزهای اخیر ستاره ۲۶ ساله فیلم‌هایی چون «گرگ وال‌استریت» و «جوخه انتحار» به‌عنوان سفیر خودروهای تمام‌الکتریکی نیسان معرفی شده است.

[caption id="attachment_191479" align="aligncenter" width="700"] ستاره «جوخه انتحار» سفیر نیسان ستاره «جوخه انتحار» سفیر نیسان[/caption]

این خودروساز ژاپنی برای هرچه به‌یادماندنی‌تر کردن این رویداد، کلید یک خودروی بلید‌گلایدر را در دستان این بازیگر خوش‌‌آتیه قرار داد و او هم با کمال میل با این خودروی تمام‌الکتریکی در پیست خیابانی و با یک مدل مشابه دیگر از همین ماشین مسابقه داد.

پس از آن، این خودروی الکتریکی سه‌سرنشین در نقاط دیگری از موناکو نیز رویت شد. رابی بعد از سواری با این ماشین گفت: «واقعا دوران فوق‌العاده‌ای برای ماشین‌های الکتریکی شده است. افراد بیشتری سراغ آنها می‌روند و می‌توان به آینده‌ای پایدارتر امیدوار بود. نیسان بلید‌گلایدر آینده، نماینده خودروهای عملکرد بالای هوشمندتر است».

نیسان بلید گلایدر از روی کانسپتی ساخته شده است که نخستین‌بار چهار سال پیش به نمایش گذاشته شد و با ادغام قابلیت‌های رانندگی خودروهای اسپرت با حمل‌و‌نقل هوشمند، اثرات سازگار با محیط‌زیست را وعده می‌دهد.

این خودروساز تا دو هفته دیگر این ماشین را از ۷ تا ۱۹ مارس در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ به نمایش خواهد گذاشت.

[aparat]Vj9zU[/aparat]

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =