کد خبر: 192680
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

در طراحی ظاهری این خودرو شاهد امضای همیشگی میتسوبیشی هستیم که مانند دیگر محصولات این برند مانند ASX و اوتلندر، طراحی آیرودینامیک و تند و تیزی دارد و از پرفورمنس بالایی برخوردار است.

به گزارش اخبار خودرو ، اکلیپس محصول جدید کمپانی میتسوبیشی است که رونمایی آن هفته گذشته در موتوشوی ژنو صورت گرفت. برنامه عرضه این خودروی کراس کامپکت در پاییز سال ۲۰۱۷ برای قاره اروپا در نظر گرفته شده و طبق برنامه میتوسبیشی قرار است که پس از اروپا در ژاپن، آمریکای شمالی،‌ استرالیا و سپس در سایر بازارهای هدف عرضه شود.

[caption id="attachment_192681" align="aligncenter" width="511"]میتسوبیشی اکلیپس کراس میتسوبیشی اکلیپس کراس[/caption]

در طراحی ظاهری این خودرو شاهد امضای همیشگی میتسوبیشی هستیم که مانند دیگر محصولات این برند مانند ASX و اوتلندر، طراحی آیرودینامیک و تند و تیزی دارد و از پرفورمنس بالایی برخوردار است.

ویژگی‌های در نظر گرفته شده برای مدل اکلیپس هیجان زیادی را در پی دارد که این امر به‌وسیله تکنولوژی کنترل هر چهار چرخ و امکان اتصال به دنیای بیرون فراهم شده است که اطمینان خاطر خاصی را به سرنشینان این خودرو خواهد داد.

خطوط روی بدنه که به‌شکل متقاطع و سراسری در کل بدنه نمایان است، آیرودینامیک خاصی را برای اکلیپس ایجاد کرده است که این نما با گل‌گیرهای بیرون زده و جلوپنجره خاص طراحی شده برای این خودرو، تداعی کننده اندام یک ورزشکار است. از نظر مختصات فنی، این خودرو با دو پیشرانه عرضه می‌شود که در این مدل شاهد یک موتور جدید ۱٫۵ لیتری با پاشش سوخت مستقیم هستیم که از سیستم توربوشارژ بهره می‌برد و از سوخت گازوئیل برای حرکت استفاده می‌کند.

این پیشرانه به کمک یک گیربکس اسپرت CVT هشت سرعته دستی کامل می‌شود و در پیشرانه دوم شاهد یک موتور ۲٫۲ لیتری هستیم که این موتور نیز از سیستم پاشش سوخت مستقیم بهره می‌برد و مجهز به سیستم توربوشارژر است.

برای این مدل از گیربکس اتوماتیک هشت سرعته استفاده شده است که این خودرو با هر دو پیشرانه، سرعت و قدرت را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

[caption id="attachment_192682" align="aligncenter" width="511"]میتسوبیشی اکلیپس کراس میتسوبیشی اکلیپس کراس[/caption]

در داخل کابین خودرو نیز شاهد امکانات متفاوت و خاصی هستیم که از آن‌جمله می‌توان به نمایشگر آن اشاره داشت که از سیستم لمسی بهره برده و امکانات ارتباطی،‌ سرگرمی و اطلاعاتی را در اختیار مالک خودرو قرار می‌دهد.

آپشن‌هایی مانند اپل کار پلی و ارتباط سریع با آیفون از ویژگی‌های در نظر گرفته شده برای اکلیپس است که این امکان به همراه قابلیت دریافت مسیرهای بدون ترافیک، دریافت تماس، خواندن و ارسال پیامک و در نهایت گوش دادن به موسیقی و سیستم تمرکز روی جاده فراهم آمده است.

همچنین نمایشگر در نظر گرفته شده در کابین امکان استفاده از کل امکانات سرویس گوگل را ایجاد می‌کند که کلیه امکانات این نمایشگر از طریق یک صفحه لمسی در میان کنسول وسط قابل کنترل است.

[caption id="attachment_192683" align="aligncenter" width="511"]میتسوبیشی اکلیپس کراس میتسوبیشی اکلیپس کراس[/caption]

سیستم کنترل الکترونیکی چرخ‌ها نیز که وظیفه کنترل و ایجاد گشتاور مناسب را برای مسیرهای مختلف ایجاد می‌کند، به همراه سیستم ترمز هوشمند و سیستم یکپارچه کنترل داینامیک خودرو همگی نیازهای ایمنی و حرکتی این خودرو را فراهم می‌سازند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیوان ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
    Mitsubishi داره در ایران جا میافته

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =