کد خبر: 193715
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

اما نکته حیرت انگیز درباره کپی چینی ماکان قیمت باور نکردنی آن است که فقط ۱۶۰۰۰ دلار می‍باشد (رقمی به مراتب کمتر از فولکس گلف).

به گزارش اخبار خودرو ، پیش از این با کپی پورشه ماکان توسط شرکت چینی زوتی تحت نام SR9 آشنا شدید. این خودرو از جمله کپی کاری صنعت خودروی چین از شاسی بلندهای گرانقیمت اروپایی است. مورد دیگری که در این خصوص جنجال زیادی به پا کرده محصول شرکت لندوایند است که دقیقا مشابه رنج روور اووک می‍باشد. اما نکته حیرت انگیز درباره کپی چینی ماکان قیمت باور نکردنی آن است که فقط ۱۶۰۰۰ دلار می‍باشد (رقمی به مراتب کمتر از فولکس گلف).

[caption id="attachment_193721" align="aligncenter" width="623"]کپی صورتی پورشه ماکان کپی صورتی پورشه ماکان[/caption]

اما به تازگی خودروساز چینی نسخه ویژه ای از SR9 را در نمایشگاه شانگهای معرفی کرده که «نانشنگ» نام دارد. نام این خودرو در زبان چینی به معنای الهه می‍باشد و بارزترین و اصلی ترین ویژگی آن رنگ آمیزی صورتی در داخل و خارج خودرو می‍باشد و به نظر می‍رسد بانوان بازار هدف این اس یو وی را تشکیل می‍دهند.

[caption id="attachment_193718" align="aligncenter" width="623"]کپی صورتی پورشه ماکان کپی صورتی پورشه ماکان[/caption]

علاوه بر رنگ صورتی بدنه در داخل نیز داشبورد، کنسول وسط، اهرم تعویض فرمان و پنل درب ها نیز به رنگ صورتی درآمده اند. در صورت تمایل صاحبان نانشنگ حروف اول اسم آنها روی پشت سری صندلی ها گلدوزی خواهد شد، که در نوع خود امکان جالبی است.

[caption id="attachment_193720" align="aligncenter" width="623"]کپی صورتی پورشه ماکانکپی صورتی پورشه ماکان کپی صورتی پورشه ماکان[/caption]

این نسخه ویژه SR9 ده هزار دلار گرانتر از مدل های استاندارد بوده و معادل ۲۶۰۰۰ دلار قیمت دارد. پیشرانه آن همانند نسخه عادی موتور ۲ لیتری توربو به قدرت ۱۹۰ اسب بخار است.

[caption id="attachment_193719" align="aligncenter" width="623"]کپی صورتی پورشه ماکان کپی صورتی پورشه ماکان[/caption] [caption id="attachment_193717" align="aligncenter" width="623"]کپی صورتی پورشه ماکان کپی صورتی پورشه ماکان[/caption] [caption id="attachment_193716" align="aligncenter" width="623"]کپی صورتی پورشه ماکان کپی صورتی پورشه ماکان[/caption]

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =