کد خبر: 193782
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰

رئیس انجمن واردکنندگان خودرو در خصوص خودروهای کیا موتورز در سال ۹۶ که مجوز واردات به کشور را پیدا نکرده اند، گفت: تا جایی که من می دانم اطلس خودرو نمایندگی کیا را دریافت کرده ولی شاید این شرکت تأییدیه استاندارد و محیط زیست را دریافت نکرده باشد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از تسنیم ،فرهاد احتشام زاده در خصوص حذف اسامی برخی شرکت‌های واردکننده خودرو مانند کیا، اوپل، هوندا، آئودی، اشکودا و سئات در سایت ثبت سفارش ، اظهار داشت: صدور مجوز ثبت سفارش خودرو نیازمند سه فاکتور گواهی فعالیت، تأییدیه سازمان استاندارد و محیط زیست است که در این میان ممکن است برخی از شرکت ها در سال جدید نتوانسته باشند این تأییدیه ها را دریافت کنند که این امر باعث شده تا امکان دریافت مجوز ثبت سفارش را پیدا نکنند. وی با بیان اینکه تأییدیه استاندارد یک ساله صادر می‌شود و صدور آن نیازمند ارائه مدارک و اسناد مختلف است، افزود: لیست تمام شرکت هایی که مجوز ثبت سفارش درسال ۹۶ را دارند در سایت اصناف درج شده البته ممکن است بررسی برخی شرکتها در روند اداری نمایندگی رسمی بوده و هنوز نتوانسته باشند گواهی فعالیت خودر ا دریافت کنند که این امر طی دو هفته اخیر اجرایی خواهد شد. رئیس انجمن واردکنندگان خودرو اضافه کرد: تا جایی که من می‌دانم اطلس خودرو نمایندگی کیا را دریافت کرده و شاید حذف آن در لیست ثبت سفارش خودرو به دلیل عدم دریافت تأییدیه‌های استاندارد و محیط زیست باشد. به گزارش تسنیم، بر اساس جدول منتشر شده در سایت ثبت سفارش لیست جدید خودروهایی که مجوز ثبت سفارش در سال ۹۶ را دارند در سایت ثبتارش اعلام شده است که در این لیست اسمی شرکتهای واردکننده خودروهایی مانند کیا، اوپل، هوندا، آئودی، اشکودا و سئات دیده نمی‌شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیام ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    هوررررررراااااااا !!! آقایون نشستن برای ما فقط دارن زحمت میکشن دستشون درد نکه!!!!!! والا تا جائی که بنده حقیر میدونم ماشین های بروز کیا هم از نظر استاندارد از ماشین های ایرانی ما سرترند هم با استاندارد آلایندگی یورو ۵ به بالا دارن تولید میشن شما هم که میفرمائید اطلس خودرو نمایندگی کیا را دریافت کرده از نظر استاندارد و آلایندگی هم که خیلی از ماها جلو هستن پس آقایون چرا مجوز ندادن؟! بزن اون دست قشنگه رو به افتخار اینها!!!!
  • mak7 ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    همچین میگن باید تاییدیه سازمان محیط زیست داشته باشه انگار خودرو های داخلی تاییدیه دارن که خارجی ها هم داشته باشن اگه واقعا به تاییدیه محیط محیط زیست اهمیت میدن باید هیچ کدام از خودرو های تولید داخل تاییدیه نداشته باشن
  • ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
    گور بابا ی این مدل خودروها میخواد بیاد میخواد نیاد پرایدم نمیتونم بخرم کسی کار سراغ نداره
  • ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
    اگر اینقدر نگران محیط زیست هستید این کارخانه هایی که مثل آتشفشان دود و سرب تولید میکنن رو اصلاح کنین بعد این اتوبوسها و کامیونهای عهد بوق که وقتی گاز میدن اگه بغل دستشون باشی در جا ریه ها تو از دست میدی بعد این ریز گردها رو یه فکری به حالش بکنید بنزینهای جدیدتون رو هم اصلاح کنید البته سایپا و ایران خودرو در جهان معروفند چون تسلا هم نتونسته مثل اینها خودرو پاک تولید کنه!!!!!
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
    غیر از سوزوکی ویتارا که یورو ۵ است بقیه خودرو های ایران علی القاعده باید حذف بشوند البته سراتو یورو ۴ است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =