کد خبر: 194008
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

فروش قطعی محصولات جدید نگین‌خودرو ( تلیسمان و کولئوس ) با شرایط بسیار مناسب از سوی این شرکت آغاز شد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از روابط عمومی شرکت نگین‌خودرو، فروش قطعی تلیسمان و کولئوس به عنوان زیباترین و پرطرفدارترین محصول رنو در دنیا، هم اکنون در ایران از سوی شرکت نگین‌خودرو آغاز شده است.

[caption id="attachment_194010" align="aligncenter" width="700"]تلیسمان و کولئوس تلیسمان و کولئوس[/caption]

در نخستین بخشنامه فروش شرکت نگین‌خودرو در سال ۹۶ ، کولئوس و تلیسمان به‌عنوان جدیدترین پرچمداران رنو در بازار جهانی با قیمت قطعی و بدون افزایش قیمت در سال جدید برای فروش گذاشته شده‌اند و رنو کولئوس با قیمت ۱۹۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و رنو تلیسمان با قیمت ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با سود مشارکت ۱۶ درصد و سود انصراف ۱۴ درصد عرضه خواهند شد.

در مرحله ثبت‌نام، به نیمی از بهای خودرو نیاز است و کولئوس با پیش‌پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان و تلیسمان با پیش پرداخت ۹۰ میلیون تومان با موعد تحویل ۶۰ روزه از سوی نگین‌خودرو عرضه می‌شوند.

رنو تلیسمان در سال ۱۳۹۵ توانست از نگاه مخاطبان خودرویی در نظرسنجی‌ها به‌عنوان سدان محبوب بازار شناخته شود. همچنین آمار فروش این خودرو در بازار ایران و کشورهای دیگر، نشان می‌دهد که محبوبیت جهانی تلیسمان به مراتب از خودروهایی چون کیا اپتیما و هیوندای سوناتا بیشتر است.

این خودرو به موتور ۶/۱ لیتری توربو ۱۹۰ اسب‌بخاری مجهز است و گیربکس ۷ دنده دو کلاچه آن قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. همچنین وجود امکاناتی نظیر پارک اتوماتیک، سقف پانورامیک، هدآپ، نورپردازی متغیر داخلی، تودوزی چرم سفارشی، گرم‌کن صندلی‌های جلو و عقب، صندلی‌های جلو برقی با تهویه و ماساژور، امکان انتخاب پنج حالت رانندگی و شخصی‌سازی یازده‌گانه تنظیمات فنی، نمایشگر Rlink2 با سیستم صوتی BOSE، استارت دکمه‌ای، سنسور نور و باران، موس وسط، سیستم تهویه دوگانه، ترمز پارک برقی، سنسور پارک جلو و عقب با قابلیت تشخیص فاصله جانبی، رادار نقطه‌کور و... محبوبیت این سدان نیمه‌لوکس فرانسوی را به نسبت رقبا بیشتر کرده است.

شش کیسه هوا و سیستم های کنترل پایداری باعث شده است تا تلیسمان، پنج ستاره ایمنی از مرکز Euro Ncap دریافت کند. از طرفی شتاب کمتر از ۸ ثانیه در شرایط جوی تهران باعث می‌شود تا این سدان نیمه‌لوکس تا حد زیادی باطن اسپرت خود را به رخ رقبا بکشد.

رنو کولئوس هم که در نمایشگاه خودرو تهران سال ۹۵ به بازار معرفی شده، تا امروز در مرحله پیش فروش با استقبال بی‌نظیر مشتریان واقع شده است و به‌عنوان یک کراس‌اوور دو دیفرانسیل فرانسوی، از برخی رقبای ژاپنی محبوب‌تر ظاهر شده است.

این خودرو به موتور ۵/۲ لیتری چهار سیلندر ۱۷۰ اسب‌بخاری مجهز است و گیربکس اتوماتیک ایکس ترونیک دارد. سقف پانورامیک، سردکن و گرم‌کن صندلی‌های جلو، تودوزی چرمی، استارت دکمه‌ای، سقف پانورامیک ، رادار نقطه‌کور، در صندوق برقی، صندلی‌های جلوی برقی، ترمز پارک برقی، شش کیسه هوا و سیستم‌های کنترل پایداری الکتریکی، سنسور پارک جلو و عقب با قابلیت تشخیص فاصله جانبی، قابلیت تنظیم حالت انتقال قدرت به چرخ‌ها، کروزکنترل و محدودکننده سرعت، اتوپارک (در صورت سفارش مشتری) و... ازجمله امکانات رنو کولئوس جدید به حساب می‌آید.

این کراس‌اوور بزرگ در تست‌های رسمی توانسته است شتاب کمتر از ۱۰ ثانیه را ثبت کند و در بررسی‌های جاده‌های برفی و آفرود کویری سر بلند بیرون آمده است.برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی این شرکت به آدرس www.neginkhodro.com مراجعه کنید.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    سلام هر دو خودور کیفیت خوبی دارند اما مشکل شرکت نگین خودور هست که فقط میفروشه و هیچ پشتیبانی از مشتری و محصول نداره! فقط روزی که چکها رو از شما میگیرن برخورد خوبی دارند و کارتون پیش میره! از فردا باید دنبال نگین خودور بدوید!!!
    • آرش ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
      خودروی کولئوس جزء لیست خودروهای دارای مجوز واردات که از سوی سازمان صنعت ،معدن و تجارت بر روی سایت قرار دارد ، نمیباشد . پس چطوره که داره سر خود این خودرو را با تعداد بالا ثبت نام میکنه و قول تحوبل در سر رسید قرارداد میده . شاید برا این باورند که فوقش مشتری میاد و با حداقل نرخ سود راضی میشه و پولش را پس میگیره . توی قرار داد فروش هم تمامی بندها و تبصره ها به نفع شرکت میباشد !!
  • علی حسینی ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    سلام محصولات رنو کیفیت عالی دارند اما متاسفانه نگین خودور توان پشتیبانی مناسبی نداره.
  • مجید ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    چرا خارج از کشور تالیسمان از کو لیوس گرانتر ولی داخل ایران معکوس چون هیچ ناظری وجود نداره

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =