کد خبر: 194134
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

براساس گزارش‌ها در صف مقدم نسل بعدی فورد فوکوس، مدل‌های بنزین‌سوز و دیزل ST قرار دارند. مدل‌های ST موفقیت خود را مدیون عملکرد بالا، قیمت مناسب و عملکرد جاده‌ای خوب هستند

به گزارش اخبار خودرو ، در مدل بنزینی مجهز به توربوشارژر ۱٫۵ لیتری، می‌توان ۲۷۵ اسب‌بخار را از موتور آن انتظار داشت. هاچ‌بک‌های تندروی ST بسیار زود بعد از رونمایی مدل معمولی فوکوس در اواخر سال میلادی آینده در قالب خودروهایی پنج‌در و استیشن عرضه می‌شوند.

اگرچه هنوز جزئیات چندانی در مورد مدل‌های ST در دسترس نیست اما فورد مدل‌های عملکرد بالای خود را راهی ضروری برای متمایز کردن محصولات خود از رقبا می‌داند.

تا به اینجای کار مدل‌های ST پرطرفدارتر از نسخه‌های لوکس وینگل بوده‌اند. مدل‌های ST موفقیت خود را مدیون عملکرد بالا، قیمت مناسب و عملکرد جاده‌ای خوب هستند که استفاده از آنها را در کاربرد روزانه میسر می‌کند. یک تغییر بالقوه در مدل جدید ST کاهش اندازه موتورهای توربو ۲ لیتری ۴ سیلندر امروزی است.

این اقدام می‌تواند میزان واقعی آلایندگی این خودرو را تا حد مورد قبول استانداردهای جدید کاهش دهد و همچنین میزان متوسط آلایندگی کربنی آن را نیز به ۹۵ گرم در هر کیلومتر برساند که از سال ۲۰۲۱، یعنی دو سال بعد از رونمایی مدل جدید فوکوس اجباری خواهد شد.

فورد دارای خانواده جدیدی از موتورهای ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندری شده است که برای برآورده ساختن استانداردها و قوانین جدید طراحی شده‌اند اما بیرون کشیدن ۲۵۰ اسب‌بخار نیروی اضافی برای مدل‌های ST، چالش جدیدی را پیش روی فورد قرار خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =