کد خبر: 194140
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

یک کمپانی طراحی ایتالیایی با همکاری تیونر مشهور خودروهای لندروور یعنی جی‌ای موتورورکس قصد دارند ۵۳ دستگاه لندروور دیفندر سفارشی را با ویژگی‌های استثنایی تولید کنند.

به گزارش اخبار خودرو ، در دل این دیفندر بازطراحی‌شده، یک موتور V8 با ۲۸۲ اسب‌بخار نیرو و ۴۴۰ نیوتون‌متر گشتاور با جعبه دنده ۶ سرعته نیمه‌خودکار با دیفرانسیل‌های تطبیق‌پذیر و یک سیستم اگزوز سفارشی به‌چشم می‌خورد.

[caption id="attachment_185915" align="aligncenter" width="600"]لندروور دیفندر لندروور دیفندر[/caption]

علاوه‌بر این یک جک تعلیق، رینگ‌های سفارشی و کیت آفرود مانند پله‌های کناری، باربند و وینچ نیز روی این ماشین ها نصب خواهد شد.

کار طراحی کابین و بیرون این دیفندرهای سفارشی که فضای داخلی آن را کاملا از مدل‌های معمولی دیفندر متفاوت می‌‌کند، توسط کمپانی آرس دیزاین وقاع در مدونای ایتالیا انجام می‌‌شود که توسط مدیر پیشین مسابقات فرمول‌یک دنی بهارتاسیس شده است.

فضای داخلی این ماشین با بهره‌گیری از آلومینیوم، فیبرکربن و چوب، بسیار لوکس‌تر از کابین کاربردی و ساده دیفندرهای معمولی است.

دنی بهار درباره‌ طراحی این ماشین می‌گوید: «هر جنبه از تغییر و اصلاح برای ما حائز اهمیت است. دست پیدا کردن به استانداردهای بالایی که مد نظر ماست، کار بسیار دشواری است».

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =