کد خبر: 194199
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

بازار امروز بی‌‌برو برگرد توسط مدل‌های شاسی‌بلند قبضه شده و لینکلن هم برای عقب نماندن از قافله تصمیم گرفته است مدل جدیدی از شاسی‌بلند خود با نام نویگیتور ۲۰۱۸ را به بازار معرفی کند.

به گزارش اخبار خودرو ، این ماشین که قرار است در نمایشگاه نیویورک رونمایی شود، بیشتر از سایر مدل‌های نویگیتور وعده لوکس بودن را به مشتریانش می‌دهد.

[caption id="attachment_194200" align="aligncenter" width="700"]نویگیتور 2018 نویگیتور ۲۰۱۸[/caption]

از نکات قابل‌توجه در نویگیتور ۲۰۱۸ می‌توان به بدنه آن اشاره کرد که از آلومینیوم سبک ساخته شده و همین تغییر حدود ۹۰ کیلوگرم وزن ماشین را کاهش داده است.

نیروی این ماشین هم از یک موتور V6 مجهز به توربوشارژرهای دوقلو تامین می‌شود که حدود ۴۵۰ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند و در کنار جعبه انتقال قدرت ۱۰ سرعته جدید فورد قرار می‌‌گیرد.

[caption id="attachment_194201" align="aligncenter" width="700"]نویگیتور 2018 نویگیتور ۲۰۱۸[/caption]

کابین نویگیتور هم به‌طور کامل مورد اصلاح قرار گرفته است تا هرچه بیشتر در بازار لوکس قدرت خودنمایی کردن داشته باشد. این ماشین به‌طور استاندارد به‌عنوان خودرویی با سه ردیف صندلی به بازار خواهد آمد.

[caption id="attachment_194202" align="aligncenter" width="700"]نویگیتور 2018 نویگیتور ۲۰۱۸[/caption]

از دیگر مشخصات نویگیتور می‌توان به سیستم‌های گرمایشی سرمایشی صندلی آن اشاره کرد که قابلیت تنظیم در ۳۰ حالت مختلف را دارند.

[caption id="attachment_194203" align="aligncenter" width="700"]نویگیتور 2018 نویگیتور ۲۰۱۸[/caption]

از دیگر ویژگی‌های قابل اشاره آن می‌توان به سیستم اینفومنت SYNC3 فورد و سیستم‌های سرگرمی قابل نصب روی صندلی‌های عقب با نمایشگرهای ۲۰ اینچی اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =