کد خبر: 194208
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴

به نظر می‌رسد MG قصد دارد با معرفی کانسپت ابرخودروی ای-موشن بار دیگر به ریشه‌های خود در زمینه تولید خودروهای اسپرت بازگردد، البته با این تفاوت که این ماشین که قرار است در نمایشگاه شانگهای به نمایش درآید، از یک رانشگر تمام‌الکتریکی بهره می‌برد.

به گزارش اخبار خودرو ، براساس اطلاعات سایت خبری چینی اتوهوم ادعا می‌شود کانسپت ای-موشن با رانشگر تمام‌الکتریکی خود صفر تا ۱۰۰کیلومتر را کمتر از ۴ ثانیه طی می‌کند و گستره مسافتی آن نیز بالغ بر ۵۰۰ کیلومتر است.

[caption id="attachment_194211" align="aligncenter" width="700"]ابرخودروی تمام‌الکتریکی MG ابرخودروی تمام‌الکتریکی MG[/caption]

ظاهر جلوی ای-موشن به شاسی‌بلند کوچک MG یعنی ZS شباهت دارد اما نیمرخ آن با خطوط افقی و طراحی یکپارچه در عقب بیشتر به خودروهای آستون‌مارتین شبیه است.

[caption id="attachment_194209" align="aligncenter" width="700"]ابرخودروی تمام‌الکتریکی MG ابرخودروی تمام‌الکتریکی MG[/caption]

از نسبت‌های ماشین می‌توان پی برد که ای-موشن خودرویی ۲+۲ سرنشین است و بدین ترتیب تفاوت عمده‌ای با شاسی‌بلند MG GS و سوپر مینی MG3 دارد و برای بازار انبوه ساخته می‌شود.

[caption id="attachment_194210" align="aligncenter" width="700"]ابرخودروی تمام‌الکتریکی MG ابرخودروی تمام‌الکتریکی MG[/caption]

به نظر می‌رسد جلوپنجره ای- موشن با الهام از «جلوپنجره الماسی» مرسدس‌بنز ساخته شده اما به جای الگوی توری سنتی در آن از الگوی نقطه‌ای قابل‌ملاحظه است. در عین حال جلوی این ماشین به زبان طراحی مزدا بی‌شباهت نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =