کد خبر: 194233
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

V5 از نظر امکانات رفاهی در سطح معمولی است و فرمان برقی آن به نوعی برای این خودروی چینی یک حسن محسوب می‌شود.

به گزارش اخبار خودرو ، برخی فکر می‌کنند که دانگ‌فنگ H30 کراس ایران‌خودرو، ارزان‌ترین خودروی اتوماتیک بازار است. برخی هم این طرز فکر را درباره برلیانس سری H200 پارس‌خودرو دارند و به هر حال با گیربکس AMT به نوعی یک اتوماتیک به حساب می‌آید. ولی باید این خبر را اعلام کنیم که امروز ارزان‌ترین خودروی اتوماتیک بازار در دستان خودروسازان راین است.

[caption id="attachment_194234" align="aligncenter" width="500"]راین V5 راین V5[/caption]

این شرکت راین V5 را با گیربکس اتوماتیک روانه بازار و قیمت ۴۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را برای آن انتخاب کرده است. این خودرو به موتور ۵/۱ لیتری ۹۷ اسب بخاری با گشتاور ۱۳۵ نیوتون‌متری مجهز است و یک گیربکس اتوماتیک چهار سرعته قدرت را به چرخ های جلو می‌رساند.

V5 از نظر امکانات رفاهی در سطح معمولی است و فرمان برقی آن به نوعی برای این خودروی چینی یک حسن محسوب می‌شود. شرکت خودروسازان بم این خودرو را در سال ۹۵ با تیراژ هزار و ۴۴ دستگاه تولید کرده است و امروز آن را با شرایط فروش نقدی و اقساطی به مشتریان می‌فروشد.

راین V5 در اصل همان فاو V5 است که با لوگوی شرکت ایرانی به بازار عرضه می‌شود. در نسخه دنده‌ای این خودرو شاهد استقبال خوبی از آن نبودیم و این چینی هم نتوانست در رده قیمتی کمتر از ۴۰ میلیون تومان، حریف خودروهای ایرانی و فرانسوی شود.

در صورتی که این شرکت بتواند معرفی درستی از V5 اتوماتیک در بازار داشته باشد، احتمال دارد خودروسازان بم بتواند فروش خوبی را برای آن در بازار تجربه کند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    سلام بالاخره برای کدوم خودروساز هست بم یا راین؟
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    به خدا راست گفتی قیمت تو این مملکت انتخابی و کیلویه!!!!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =