کد خبر: 194626
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲

شرکت صنایع مدیاموتورز کیش به دلیل اتمام ساخت پل جدید بر روی خیابان شریعتی ، از ابتدای سال جاری تصمیم به تغییر مکان نمایشگاه مرکزی خود نموده که به‌زودی اخبار مربوط به زمان و مکان افتتاح نمایشگاه جدید این شرکت اعلام خواهد شد.

به گزارش اخبار خودرو ، شرکت صنایع مدیاموتورز کیش در پی انتشار خبری مبنی بر توقف واردات خودروهای ام‌جی و تعطیلی نمایشگاه مرکزی این شرکت در تهران توضیحی را به دفتر دنبای خودرو ارسال کرده که در پی می‌آید:

مدیرمسئول محترم روزنامه دنیای خودرو با سلام در پاسخ به خبر منتشرشده در صفحه اول روز یکشنبه مورخ ۲۰/۰۱/۱۳۹۶ آن نشریه محترم با تیتر «پایان ام‌جی‌های وارداتی، نمایشگاه مرکزی مدیاموتورز بهه حالت نیمه‌تعطیل درآمد»، در راستای تنویر افکار عمومی و مطابق ماده ۲۳ قانون مطبوعات، خواهشمند است نسبت به انتشار کامل جوابیه زیر در آن نشریه اقدام شود: شرکت مدیاموتورز، نماینده رسمی شرکت سایک‌موتور در حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای سواری با برند ام‌جی در کشور جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و این شرکت در سال جاری نیز کمافی‌السابق با تمام توان در حال واردات و فروش و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان محترم خودروهای ام‌جی در ایران می‌باشد.

این شرکت به دلیل اتمام ساخت پل جدید بر روی خیابان شریعتی (سه‌راه ضرابخانه) که منجر به کاهش تردد از این منطقه و متعاقبا کاهش مراجعه‌‌کنندگان به نمایشگاه‌ها‌ و واحدهای تجاری این ناحیه شده است، از ابتدای سال جاری تصمیم به تغییر مکان نمایشگاه مرکزی خود نموده و به همین دلیل این نمایشگاه در حال حاضر تعطیل می‌باشد که به‌زودی اخبار مربوط به زمان و مکان افتتاح نمایشگاه جدید این شرکت اعلام خواهد شد.

لذا خبر منتشرشده در آن نشریه مبنی‌بر پایان فعالیت مدیاموتورز تنها با استناد به این موضوع که نمایشگاه مرکزی این شرکت تعطیل شده است، صحیح نیست.

با تشکر شرکت صنایع مدیاموتورز کیش

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرمان ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
    من که ام جی دارم با خدمات افتضاح مدیا موتور خریدش اشتباهه . باید صب کرد و دید که واقعا پارس ام جی به مدیا موتورز ربط داره یا نه چون اگه مسوولین این شرکت همون پارس ام جی رو داشته باشن که دوباره همین آش و همین کاسه .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =