کد خبر: 194702
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات ایران خودرو می‌رساند، شرایط پیش فروش اردیبھشت ۹۶ به ھمراه ھدایای فروش تعھدی، از روز شنبه ۹۶/۰۲/۰۱ لغایت ۹۶/۰۲/۳۱ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست (جداول شماره ۱ و ۲ و ۳) ارائه می گردد.

به گزارش اخبار خودرو ،به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات ایران خودرو می‌رساند، شرایط پیش فروش اردیبھشت ۹۶ به ھمراه ھدایای فروش تعھدی، از روز شنبه ۹۶/۰۲/۰۱ لغایت ۹۶/۰۲/۳۱ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست (جداول شماره ۱ و ۲ و ۳) ارائه می گردد. - در این بخشنامه، امکان صلح تا دو مرتبه فراھم می باشد. نکات مھم در خصوص ھدیه فروش تعھدی: · ھدیه فروش تعھدی صرفا به تعھداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و ھمچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد. · ھدیه فروش تعھدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مھلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، ھدیه فروش تعھدی به مشتریان ارائه نخواھد شد. زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۹۶/۰۲/۰۱ می باشد.

توضیحات مهم : -هدیه فروش تعهدی -در صورت پرداخت مبلغ مابه التفاوت بصورت نقدی و دریافت خودرو -در زمان صدور دعوتنامه از مبلغ قابل پرداخت مشتری کسر می گردد. -در این بخشنامه، امکان صلح تا دو مرتبه فراهم می باشد. -هدیه فروش تعهدی صرفا به تعهداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و همچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد. -هدیه فروش تعهدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مهلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، هدیه فروش تعهدی به مشتریان ارائه نخواهد شد. -کلیه مبالغ به ریال است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Mani ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
    چه جالب این بخشنامه شامل محصولات صرفا از رده خارج میشه و محصولاتی که از نظر کیفی در سطح جهان درجه چهار جهان همچون تندر نود نمیشن
  • رضائیه ای ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
    تا کی گروه پژو و رانا و سمند و وانت-- اونهم با تخفیف جزئی و نه قیمت قطعی که میخاد موقع تحویل قیمتو بالا ببره و تخفیف و سود مشارکت رو بشوره ببره.لازمه دیگه مسئول فروش ایرانخودرو سیاست های فروش خودشو عوض کنه . ده سال پیش هم با این روش می فروختن. شرائط فروش متنوع تر و سود و تخفیف چشمگیر نزارین فرغونهاتون تو پارکینگ مهمونتون خواهد بود. که اونهم باعث افزایش هزینه انبارداری و بیمه خودرو میشه. بجای پرداخت پول انبار و بیمه از قیمتش توی فروش بکاهید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =