کد خبر: 195590
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

تیونینگ سنگین تویوتا لندکروز این اس یو وی را بطور غیررسمی تبدیل به سریع ترین شاسی بلند جهان خواهد کرد.

به گزارش اخبار خودرو ، این لندکروز سریع السیر که لند اسپید کروز نام دارد پیش از این در نمایشگاه سما ۲۰۱۶ رونمایی شده بود اما اخیرا در تست سرعت، به رقم شگفت انگیز ۳۷۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کرده است.

[caption id="attachment_195592" align="aligncenter" width="700"]لندکروز 2000 اسبی لندکروز ۲۰۰۰ اسبی[/caption]

رکورد سریع ترین اس یو وی پیش از با ۳۴۰ کیلومتر در ساعت این در اختیار مرسدس بنز GLK تیونینگ شده توسط برابوس بود که به موتور ۶٫۳ لیتری V12 تویین توربو با قدرت ۷۱۷ اسب بخار مجهز بود.

[caption id="attachment_195591" align="aligncenter" width="700"]لندکروز 2000 اسبی لندکروز ۲۰۰۰ اسبی[/caption]

در زیر کاپوت لند اسپید کروز یک موتور ۵٫۷ لیتری V8 وجود دارد که با استفاده از دو توربوشارژر بزرگ به قدرت خارق العاده ۱۹۵۰ اسب بخار می‍رسد. البته گیربکس این خودرو بطور کامل با نسخه مسابقه ای عوض شده و ارتفاع تعلیق آن نیز بطور کامل کاهش یافته است.

[aparat]UK7YS[/aparat]

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
    1
    ای خدا ما کجا ، اونا کجا
  • مهرداد ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    سلام تشکر از سایت بسیار خوبتون ما هر روز پراید جدید میزنیم سمند با مدلهای متفاوت با کیفیت زیر صفر میدیم دست مردم با قیمت های خنده آور ولی کشور های دیگه هر روز جدیدتر با ایمنی فوق العاده میشن متاسفم برای خودمون و خود ماها باعث کندی صنعت خودرویی میشیم اگه تحریم کنیم و این خودروها را نخریم ما هم می توانیم پیشرفت کنیم .
  • مسعود ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    با سلام خدمت عزیزانی که این سایتو ساختن منمون میشم اگه حرفامو بخونید حدود پنجاه درصد خودروسازان کره ی جنوبی ایرانین بیش از پنجاه درصد گروه ناساهم ایرانین ایرانیا تو جهان برترینن پیامبر خودش گفته اگر علمی باقی مانده باشه پارس زبانان کشفش خواهند کرد اگه این همه اخلاص با تحریم و جنگ های مختلف نبود همه ی ایرانیا تو ایران بودن نه آلمان و کره و آمریکا بعدش ایران بهترین خودروهای ایرانو می ساخت
  • مسعود ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    1 1
    سلام و با تشکر از سایت بسیار خوبتون ممنون میشم اگه حرفامو بخونید اگه این اختلاص ها با تحریم و جنگ ها و حسادت آمریکا بقیه ی کشورها نبود همه ی دانشمندا و خودروسازا تو ایران می موندن و ایران تو خودروسازی و خیلی چیزای دیگه بهترین میشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =