کد خبر: 195872
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

شواهد حاکی از آن است که بی ام و برای احیای مجدد این کوپه لوکس دست به کار شده است. در اواخر امسال بدون سروصدا تولید سری ۶ متوقف شد و در همین زمان آزمایش های مربوط به سری ۸ جدید در پیست نوربرگرینگ انجام می‍شد.

به گزارش اخبار خودرو ،سالها بود که شایعاتی در خصوص بی ام و و برنامه ریزی این شرکت برای احیای مجدد سری ۸ افسانه ای پس از ۱۸ سال به گوش می‍رسید. کوپه بزرگی که بین سالهای ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۹ فقط به تعداد ۳۱۰۰۰ دستگاه تولید شد اما در ذهن هواداران بی ام و ماندگار گشت. شواهد حاکی از آن است که بی ام و برای احیای مجدد این کوپه لوکس دست به کار شده است. در اواخر امسال بدون سروصدا تولید سری ۶ متوقف شد و در همین زمان آزمایش های مربوط به سری ۸ جدید در پیست نوربرگرینگ انجام می‍شد.

و اکنون این موضوع به تایید رسمی مقامات بی ام و رسیده و سری ۸ جدید در اوایل ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد تا به رقابت با مرسدس S کلاس کوپه بپردازد. اما پیش از رونمایی رسمی از این کوپه در رویداد کونکورسو دی الگانزا در ۲۶ ماه می، خودروساز باواریایی در یک تیزر تبلیغاتی کلیات طراحی نهایی سری ۸ را به نمایش گذاشت. برخی سایت از جمله سایت تاپ اسپید با استفاده از همین اطلاعات طرح نهایی کوپه سری ۸ را حدس زده اند. به نظر می‍رسد همانگونه که بی ام و اعلام کرده سری ۸، مدل کوپه ای از سدان لوکس سری ۷ خواهد بود که فاصله بین دو محور کمتر شده و درب عقب نیز حذف شده است. بنابراین فرم سقف در عقب باید دوباره طراحی شده و به حالت کوپه شباهت پیدا کند. برخی ویژگی های دیگر که به جذاب تر شدن ظاهر سری ۸ کمک خواهند کرد می‍تواند آینه های جانبی آئرودینامیک تر، شیشه جلو با شیب بیشتر و پنجره های کناری کم ارتفاع تر باشد. اما در نمای داخلی احتمالا شاهد طراحی شبیه به سری ۷ البته در بالاترین سطح کیفیت باشیم. قیمت تخمینی سری ۸ با توجه به قیمت سری ۷ که از ۸۱۵۰۰ دلار شروع می‍شود میتواند بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار دلار باشد. [gallery link="file" ids="195874,195875"]

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

آخرین اخبار