کد خبر: 196303
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

چیزی که مشاهده می‌کنید در اصل یک بوگاتی ویرون مدل ۲۰۰۸ است که توسط تیونر ایرانی الاصل، منصوری ارتقا پیدا کرده و در آمریکا به فروش می‌رسد.

به گزارش اخبار خودرو ، با وجود اینکه بوگاتی چیرون جدید وارد بازار شده و در گاراژهای موزه مانند صاحبان ثروتمندش جا خوش کرده است اما به نظر می‌‌رسد تقاضا برای بوگاتی ویرون همچنان بالا است و انتظار نمی‌رود به این زودی ها فروکش کند. یکی از دلایل این ادعا عرضه نسخه مخصوصی از ویرون فقط به تعداد یک دستگاه می‌باشد.

[caption id="attachment_196305" align="aligncenter" width="623"]اولین و تنها بوگاتی ویرون تیونینگ شده توسط منصوری اولین و تنها بوگاتی ویرون تیونینگ شده توسط منصوری[/caption]

چیزی که مشاهده می‌کنید در اصل یک بوگاتی ویرون مدل ۲۰۰۸ است که توسط تیونر ایرانی الاصل، منصوری ارتقا پیدا کرده و در آمریکا به فروش می‌رسد. فروش این اتومبیل در سایت دوپونت رجیستری انجام شده و مطابق انتظار قیمت آن اعلام نشده است.

[caption id="attachment_196309" align="aligncenter" width="623"]اولین و تنها بوگاتی ویرون تیونینگ شده توسط منصوری اولین و تنها بوگاتی ویرون تیونینگ شده توسط منصوری[/caption]

یک سوال جدی درباره این ابراتومبیل مطرح می‌باشد و عبارت است از اینکه چه چیز این ویرون را خاص کرده است؟ در کنار موتور کوآد توربو ۸ لیتری W16 یک کیت بدنه کامل فیبرکربنی در بیرون و طراحی تمام چرم در داخل به چشم می‌خورد که مشخصه شرکت منصوری از سال ۲۰۱۲ به بعد است.

البته تغییرات صورت گرفته روی ویرون منصوری به تزیینات ظاهری ختم نشده و به عنوان مثال سیستم جدید اگزوز با صدای به مراتب بلندتر موجب افزایش ۱۰۸ اسب بخار به قدرت فوق العاده ۱۲۰۰ اسبی فعلی خواهد شد.

[caption id="attachment_196304" align="aligncenter" width="623"]اولین و تنها بوگاتی ویرون تیونینگ شده توسط منصوری اولین و تنها بوگاتی ویرون تیونینگ شده توسط منصوری[/caption]

منصوری از آینه های جانبی و فرمان جدید نیز استفاده کرده که البته هردو تا حدی زیادی به نسخه استاندارد شباهت دارند. به لطف نصب گلگیرهای جدید، چراغ های روزتاب LED و قطعه V مانند در پایین جلوپنجره می‌توان گفت این ویرون دستخوش یک فیس لیفت سبک نیز شده است.

رکاب های جانبی جدید خروجی هوای بزرگتری دارند تا جریان هوا به عقب روان تر باشد و در عین حال ورودی هوای پیشرانه نیز بهسازی شده است. در میان انبوه قطعات فیبرکربنی می‌توان بخش های مسی رنگ را نیز مشاهده کرد.

یک نگاه به سایت فروشنده مشخص می‌کند این خودرو قبلا به فروش رفته و احتمالا به زودی کلکسیونر ثروتمندی که مالک آن است نیز مشخص می‌شود.

[gallery link="file" ids="196311,196310,196309,196308,196307,196306,196305,196304"]

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =