کد خبر: 196548
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

تصاویر جذاب آرگو ما را به این فکر می‌اندازد چرا فیات این خودروی خاص را در بازارهای دیگر عرضه نمی‌کند و تنها به برزیل و چند کشور آمریکای‌جنوبی اتکا کرده است. آرگو در مقایسه با پونتو یک خودروی مدرن است که حتی طراحی آن حس یک کراس‌اوور را نیز منتقل می کند.

به گزارش اخبار خودرو ،برند ایتالیایی فیات در حال‌حاضر محصولات مختلفی را با محوریت خودروی ۵۰۰ در اروپا و ایالات‌متحده عرضه می‌کند اما محصولات آن در آمریکای‌جنوبی کمی متفاوت است. برای مثال واحد آمریکای‌جنوبی این برند تصمیم گرفته است هاچ‌بک مدرن و جذاب آرگو را به‌عنوان جایگزین هاچ‌بک پونتو معرفی و به‌کمک آن بازار را از انحصار رنو ساندرو و رقبای مشابه خارج کند. تصاویر جذاب آرگو ما را به این فکر می‌اندازد چرا فیات این خودروی خاص را در بازارهای دیگر عرضه نمی‌کند و تنها به برزیل و چند کشور آمریکای‌جنوبی اتکا کرده است. آرگو در مقایسه با پونتو یک خودروی مدرن است که حتی طراحی آن حس یک کراس‌اوور را نیز منتقل می کند. این محصول رقیب خودروهایی چون فورد فیستا و شورولت سونیک است و می‌تواند به موتورهای ۱٫۰ و ۱٫۳ لیتری از خانواده موتورهای Fire Fly فیات مجهز شود.

همچنین امکان تجهیز آن به جعبه‌دنده‌های دستی و اتوماتیک وجود دارد. البته گفته می‌شود یک موتور ۱٫۸ لیتری E.torQ با جعبه‌دنده اتوماتیک نیز برای آن در نظر گرفته شده است که طبق سنت خودروهای آمریکای‌جنوبی با هردو سوخت بنزین و اتانول کار می‌کند. درواقع آرگو جایگزین پونتو و هاچ‌بک قدیمی‌تر پالیو محسوب می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =