کد خبر: 19670
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۹

با ادامه روند افزایش قیمت لاستیک و استقبال مشتریان از پرداخت های اقساطی ، شرکت های فروشنده لاستیک در آمریکا با رشد عظیمی در تجارت خود روبه رو شده اند.

گروه بین الملل: با ادامه روند افزایش قیمت لاستیک و استقبال مشتریان از پرداخت های اقساطی ، شرکت های فروشنده لاستیک در آمریکا با رشد عظیمی در تجارت خود روبه رو شده اند.

به گزارش دنیای خودرو به نقل از خبرخودرو،خیلی عجیب است که شرکت های فروشنده لاستیک اکنون سیاست فروش به فرد را پیش گرفته اند و به خریداران اجازه می دهند لاستیک بخرند و قیمت آن را ماهیانه پرداخت کنند.

اما در این صورت قیمت لاستیک ها بالاتر می رود مثلا یک زوج در کارولینای شمالی یک سری لاستیک هانکوک برای خودروی دوج کاروان خود خریدند و توافق کردند تا 18 ماه، ماهیانه مبلغ 54.60 دلار بپردازند که پرداخت آنها در کل 982 دلار خواهد شد. این مبلغ سه برابر قیمت اصلی این لاستیک ها است.

آمریکایی ها با این که می دانند پرداخت نهایی آنها بیشتر از قیمت اصلی لاستیک ها خواهد بود به این روش متوسل شده اند تا بتوانند از خودروهایشان استفاده کنند.

بدترین مورد در چنین قراردادهایی این است که بسیار سودجویانه هستند چرا که اگر اقساط به موقع پرداخت نشوند و یا حتی یکی از آنها عقب بیفتد فروشنده می تواند لاستیک خود را پس بگیرد و این قرارداد را لغو کند.

شرکت هایی مثل Rent-a-Wheel با رشد این بازار به فروش اقساطی لاستیک ها ادامه می دهند. خریدارانی که بودجه کمی دارند به دنبال لاستیک های زیبا و عالی نیستند بلکه خواهان لاستیک های کاربردی هستند که فقط با آن ها بتوان از خودرو استفاده کرد. مشکل اینجاست که همه خریداران قادر به پرداخت یک جای کل پول لاستیک ها نیستند و به همین دلیل فروش اقساط لاستیک علیرغم گران تمام شدن قیمت آن ادامه دارد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
    0 0
    باسلام خدمت شما دوجفت لاستیک پژو۲۰۶میخواستم اقساطی باشه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =