کد خبر: 196897
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران در بخشنامه فروش خود، رنو تلیسمان را به عنوان خودروی محبوب رنو در ایران با شرایط اقساطی عرضه کرد.

به گزارش اخبار خودرو ،در بخشنامه فروش رنو تلیسمان امکان استفاده از وام ۷۰ میلیون تومانی برای خرید مدل های ۲۰۱۷ این خودرو با باز پرداخت ۱۲ ماهه  فراهم شده است.

 قیمت قطعی فروش تلیسمان ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان بوده و تحویل آن نیز ۶۰ روزه است متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی شرکت به نشانیwww.neginkhodro.com مراجعه فرمایید.رنو تلیسمان به عنوان یک سدان موفق در بازار ایران است که جز خودروهای نیمه لوکس اروپایی محسوب می شود. رنو تلیسمان به موتور ۱٫۶  لیتری توربو ۱۹۰ اسب بخار با گشتاور ۲۶۰ نیوتون متر مجهز است. توان موتور این خودرو توسط یک گیربکس ۷ دنده اتوماتیک دوکلاچه به چرخ های جلو می رسد.

هماهنگی بالای موتور و گیربکس و از طرفی توان بالای موتور در تمام مدت، باعث شده تا تلیسمان شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۷/۷ ثانیه ثبت کند.همچنین این خودرو می تواند در حالت عادی به سرعتی بیش از ۲۳۵ کیلومتر بر ساعت برسد. رنو تلیسمان این روزها تا ۲۱۰ میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش می شود و در حال حاضر نیز  رنو تلیسمان به عنوان یکی از پرفروشترین خودروهای رنو در ایران و بازار جهان شناخته می شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میلاد ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    شرکت ۶۰ روزه را ۱۲۰ روز لفتش میده سود هم نمیده اسمش را گذاشته ۶۰ روزه من برای اولین بار است نظر میدهم . شما دیدگاه خلاف میلتان را بر نمی تابید
  • کریم ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    تلیسمان دارم کسی ۲۰۰ تومان هم نمیخره کی میگه ۳۱۰ تومان من ۲۰۰ میدم بی خیال
  • nader ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    نخرید از شما جریمه میگیرن ولی به اسم تحویل فوری الان دوماهه پول دادم هی امروز و فردا میکنن صد رحمت به نمایندگی چینی من از اونها خریدم خیلی راضی بودم متاسفانه اینها بدقول هستند
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    نگین خودرو در تحویل تلیسمان من نهایت بدقولی رو کرد و ماشین صدوبیست روزه رو بعد از هشت و نیم ماه تحویل داد.
  • عباس ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    آقا کریم سلام .از خودروتون راضی هستید؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =