کد خبر: 197253
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

آبارث ۵۹۵ پیستا خودرویی است که در ژنو حاضر خواهد بود، هرچند با نگاه به نام خودرو چیزی نخواهید فهمید اما با یک نگاه، خودرو به شما خواهد گفت با نسخه‌ ارتقایافته‌ فیات ۵۰۰ روبه‌رو هستید.

به گزارش اخبار خودرو ،بخش پرفورمنس فیات یعنی آبارث گاهی تنها روی دو مدل کار کرده و گاهی اوقات نیز تنها بر یک خودرو متمرکز بوده است بنابراین دلیلی که آبارث برای ارائه‌ نسخه‌ جدیدی از یک خودرو داشته است، برجسته خواهد بود. آبارث ۵۹۵ پیستا خودرویی است که در ژنو حاضر خواهد بود، هرچند با نگاه به نام خودرو چیزی نخواهید فهمید اما با یک نگاه، خودرو به شما خواهد گفت با نسخه‌ ارتقایافته‌ فیات ۵۰۰ روبه‌رو هستید.

این خودرو به سایر برادران خود در سبد محصولات این عقرب ایتالیایی که شامل ۵۹۵ استاندارد، ۵۹۵ توریسمو و ۵۹۵ Competizione هستند، خواهد پیوست. نسخه‌ پیستا از پیشرانه‌ ۴ سیلندر۴/۱ لیتری توربو با قدرت ۱۶۰ اسب‌بخار استفاده می‌کند و در ۳/۷ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز ۲۱۵ کیلومتربرساعت است. از شاخصه‌های این خودرو می‌توان به ترمزهای ویژه، سیستم تعلیق عقب کانی، رینگ‌های ۱۷ اینچی، اگزوز مخصوص آبارث و… اشاره کرد. خریداران می‌توانند رنگ کالیپرهای ترمز و همچنین جزئیات سپرهای جلو و عقب را انتخاب کنند. همچنین می‌توان از بین گیربکس دستی یا سکوئنشال، یکی را انتخاب کرد. ۵۹۵ پیستا به همراه برادر خود یعنی ۶۹۵ XSR که برای گرامیداشت همکاری آبارث با تیم مسابقه‌ای یاماها موتو جی‌پی تولید شده است، در ژنو حاضر خواهند بود. این خودرو از رنگ خاکستری خاص، تریم فیبرکربن، اگزوز Akrapovic، فنرهای Eibach، ترمزهای برمبوی بزرگ‌تر نسبت به ۵۹۵ پیستا و پیشرانه‌ قدرتمندتر (۱۶۵ اسب‌بخار) بهره می‌برد. تنها ۶۹۵ دستگاه از مدل هاچ‌بک و ۶۹۵ دستگاه از مدل کانورتیبل ساخته خواهند شد. آبارث همچنین دو نسخه از مدل ۱۲۴ اسپایدر را نیز به ژنو خواهد آورد که دارای صندلی‌های اسپرت و ویژگی‌های خاص شایسته‌ این برند است. البته تاکنون تصاویر واضحی از این خودرو منتشر نشده است. [gallery link="file" ids="197262,197263,197264"]

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =