کد خبر: 197320
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

بر اساس گزارش ارزشیابی خودرو مرتبط با اردیبهشت ماه سال جاری که توسط شرکت بازررسی و استاندارد ایران منتشر شده، تندر اتوماتیک ایران خودرو با ارتقاء سطح کیفی به رده چهارستاره کیفی رسید.

به گزارش اخبار خودرو ،در همین ماه،‌ گروه صنعتی ایران خودرو در ارزشیابی شرکت رنو، موسوم به آدیت جامع ۰۰۶۱۱ در بین کارخانه های تولیدکننده محصولات رنو در منطقه ،‌ موفق به کسب نشان برتر و درخشان سبز شد.   برمبنای این گزارش، شرکت ایران خودرو با ارائه طرح فیس لیفت تندر ، موسوم به تندرپلاس، رویکردی مستمر و همه جانبه ایی را در استمرار مسیر ارتقاء کیفیت محصولات در پیش گرفته است.   این گزارش می افزاید، بر اساس نقشه راه ترسیم شده برای ارتقاء سطح کیفی محصولات تولیدی ایران خودرو، همه محصولات این شرکت دارای برنامه مشخصی برای کسب ستاره های کیفی هستند که در فروردین ماه سال جاری نیز، خودرو سورن ایران خودرو با کسب یک ستاره کیفی به رده دو ستاره رسید. در سال جاری ایران خودرو موفق شده در هر ماه یک ستاره کیفی به سبد ستاره های خود بیافزاید.   کسب این نتایج مرهون اقدامات مشترک و نظام یافته کلیه واحدهای سازمانی ایران خودرو است. واحدهای  زنجیره ارزش گروه صنعتی ایران خودرو از حوزه تامین تا خدمات پس از فروش به طور یکپارچه و هماهنگ،  پروژه های بهبود کیفیت را در راستای کیفی سازی محصولات و ارتقاء سطح رضایت مندی مشتریان،  با  تمرکز  بر نظر مشتریان در سرلوحه اقدامات خود قرار داده اند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
    تمام ستاره ها همه ی خودروها دروغ و غیر واقعی هستن من رانا خریدم تو سازمان کیفیت زده ۳ ستاره ولی واقعیت از پراید هم کیفیتش پایین تر هستش تند ر فقط سایپا {پارس خودرو}

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =