کد خبر: 197392
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷

در ساعات پایانی روز پنج شنبه پس از مذاکرات نهایی مسئولان شرکت «کیان موتور وارنا» و مدیران ارشد شرکت خودروسازی بورگوارد در مقر این شرکت در شهر برمن آلمان و امضای قرارداد همکاری مشترک. کیان موتور رسما به عنوان نماینده بورگوارد در ایران معرفی شد.

به گزارش اخبار خودرو ،در ساعات پایانی روز پنج شنبه پس از مذاکرات نهایی مسئولان شرکت «کیان موتور وارنا» و مدیران ارشد شرکت خودروسازی بورگوارد در مقر این شرکت در شهر برمن آلمان و امضای قرارداد همکاری مشترک. کیان موتور رسما به عنوان نماینده بورگوارد در ایران معرفی شد. بورگوارد به عنوان خودروسازی با سابقه فعالیت از سال ۱۹۲۹ میلادی که با وقفه ای در حدود نیم قرن در سال ۲۰۰۸ مجددا فعالیت هایش را از سر گرفته با استفاده از تجربیات مهندسان آلمانی و اتریشی سال آینده خط تولید رسمی این شرکت را بعد از مدت ها در آلمان نیز افتتاح خواهد کرد. اطلاعات رسیده حاکی از آن است که کراس‌اوور شهری BX7 با پیشرانه ۲ لیتری توربو ۲۲۵ اسب‌بخاری نخستین محصول بورگوارد در ایران خواهد بود و در قدم بعد شرکت کیان‌موتور وارنا،  کراس‌اوور BX5 که یک سایز کوچک‌تر از BX7 است را به بازار عرضه خواهد کرد.هنوز مشخص نیست که برنامه عرضه مدل BX5 نیز در سال جاری محقق می‌شود یا خیر. کراس اوور متوسط شهری بورگوارد احتمالا با قیمتی کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان کارش را در بازار ایران آغاز خواهد کرد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیومرث ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    ای کاش به جای واردات، راه اندازی خط تولید و انتقال تکنولوژی در دستور کار شرکت های ایرانی قرار می گرفت
  • حمید ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    شرکت چینی است المانی نیست مثل جیلی
  • ریموند ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    ایکاش این شرکت های تولید کننده خودرو ش....شون میرسید میرفتن یه خودروی جدید با این آلمانی ها تولید میکردن تا ما از شر این اشغال های چینی و فرانسوی راحت بشیم .همه ایرانی ها خودرویی که لیاقت ما را داشته باشه سوار بشیم نه پژو مال ۲۰ سال پیش که ۱۳ لیتر در شهر بنزین مصرف میکنه و ایمنی نداره را سوار بشیم تازه پژو چینی شده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =