کد خبر: 197419
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران دور جدید فروش شاسی‌بلند محبوب خود، کولئوس را این بار در مدل‌های ۲۰۱۸ و با قیمت قطعی و پرداخت چند مرحله‌ای آغاز کرد.

به گزارش اخبار خودرو ، به دنبال استقبال علاقه‌مندان از دور نخست فروش رنو کولئوس، دور جدید فروش این خودرو شاسی‌بلند این بار در مدل‌های ۲۰۱۸ و با قیمت قطعی ۲۱۸ میلیون تومان آغاز شده است تا این خودرو همچنان با قیمتی رقابتی، حضوری قدرتمند در بازار شاسی‌بلند‌های ایران داشته باشد.

[caption id="attachment_197420" align="aligncenter" width="700"]رنو کولئوس 2018 رنو کولئوس ۲۰۱۸[/caption]

بر اساس اعلام نگین خودرو، در شرایط فروش جدید رنو کولئوس، این خودرو با قیمت قطعی ۲۱۸ میلیون تومان و با مدل ۲۰۱۸ به فروش می رسد و به این ترتیب نگین خودرو نخستین شرکتی است که فروش مدل‌های ۲۰۱۸ را آغاز کرده است. برای خرید این خودرو می‌توانید با پیش‌پرداخت ۷۰ میلیون تومان اقدام کنید و پرداخت‌های بعدی طی دو چک ۳۰ و ۶۰ روزه هر یک به مبلغ ۲۰میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

سود مشارکت خریداران این خودرو در طرح فروش ویژه نگین خودرو ۱۶درصد و سود انصراف ۱۴درصد تعیین شده است و تحویل خودروها ۹۰ روزه خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وبسایت نگین خودرو به آدرس www.neginkhodro.com و یا شبکه نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کنید.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • nader ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
    دوستان اینها ... هستند برای اثبات حرفهام امروز ساعت ۵/۵ بیایید نمایندگی مرکزی اتوبان ارتش .....

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =