کد خبر: 197447
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

همکاری شرکت خودروسازی جیلی با شرکت خودروسازان بم نیز در همین راستا شکل گرفته است و این دو شرکت تلاش کرده‌اند در نخستین تجربه همکاری، یک خودروی اتوماتیک باکیفیت و ارزان‌قیمت را برای بازار ایران در نظر بگیرند و عرضه آن را با قیمت ۴۷ میلیون و ۸۰۰هزارتومان آغاز کنند.

به گزارش اخبار خودرو ،شرکت خودروسازان بم از شنبه ۲۰ خردادماه پیش‌‌فروش این خودرو را در سراسر کشور آغاز خواهد کرد و با توجه به تعیین قیمت مناسب و منطقی برای این خودرو و امکانات و ظرفیت‌های آن، شروع مناسبی را برای این شرکت خودروسازی در بازار ایران رقم خواهد زد. این درحالی است که شرکت خودروسازی جیلی در سال‌های اخیر به واسطه در اختیار گرفتن مالکیت برندهایی مانند ولوو، پروتون و لینک‌اندکو در کانون توجه خودروسازان بزرگ جهان نیز قرار گرفته و توانسته است چند گام جلوتر از دیگر رقبای هموطن خود حرکت کند. در شرایطی که با توجه به افزایش معضلات ترافیکی شهرهای ایران، تقاضا برای خرید خودروهای اتوماتیک افزایش یافته است، عرضه خودروی اتوماتیک جیلی GC6 از سوی خودروسازان راین، رقابت اتوماتیک‌ها در این محدوده قیمتی را دیدنی‌تر خواهد کرد. شرکت خودروسازان بم در حال حاضر این خودرو را با موعد تحویل مرداد تا مهر سال جاری ثبت‌نام می‌کند. در شرایط فروش اولیه طرح اقساطی نیز برای خودرو وجود دارد. در طرح فروش نقدی مشارکتی سود مشارکت ۲۴درصد برای خریداران در نظر گرفته شده و به پیش‌پرداخت ۶ تا ۲۰ میلیون تومان برای ثبت‌نام نیاز است. در تمام طرح‌ها تخفیف‌های چند صد‌هزار تومانی نیز برای مشتریان گنجانده شده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد حسین بهشتی ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
    سود ۲۴ درصد خیلی بالاست شما باید ماشینتون را با کم ترین سود بفروشین. برای جذب مشتری باید ۴ درصد سود بکشین. سود کمتر فروش بیشت شرکت ایران خوردو ماشبن ۴۰۵ هنوز قیمتش ۳۰میلیون هست . ماشین های شرکت شما برند چینی خورده فرشش کم. قیمت هم بالا برای فروش باید کمترین قیمت را برای خودروی خود درنظر گرفت.باید با کمترین سود ماشین خود را وارد بازار کرد
  • احمد اکبر IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
    0 0
    بهتره اسم ایران خودرو و ...های اونو از مردم نبرید جنس چینی کم نمیزاره

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =