کد خبر: 197463
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

شرکت خودروسازی کارمانیا که چند ماهی است تحویل بی‌وای‌دی S6 مونتاژی را در بازار ایران آغاز کرده، روز گذشته شاهد نخستین همایش مالکان خودروهای S6 در پارک پردیسان تهران بود.

به گزارش اخبار خودرو ،شرکت خودروسازی کارمانیا که چند ماهی است تحویل بی‌وای‌دی S6 مونتاژی را در بازار ایران آغاز کرده، روز گذشته شاهد نخستین همایش مالکان خودروهای S6 در پارک پردیسان تهران بود.

مدیران ارشد کارمانیا هم این فرصت را غنیمت دانستند و در جمع مالکان خودروهای S6 حاضر شدند. در این برنامه که مدیران بازاریابی، روابط عمومی و خدمات پس از فروش نیز حضور داشتند، به سوالات مشتریان در خصوص خودروهای بی‌وای‌دی و سیاست‌های کارمانیا پاسخ دادند. مالکان S6 مدتی است تجربه رانندگی به نسبت کاملی با این خودرو دارند، از کیفیت آن راضی بودند و عملکرد S6 رضایت حداکثری را برایشان داشته است. در این مراسم که تعداد قابل توجهی از S6 سواران تهرانی حضور داشتند، برخی مشتریان نیز از شهرهای اطراف برای شرکت در نخستین گردهمایی بی‌وای‌دی‌سواران خود را به پارک پردیسان رسانده بودند. نمایندگان شرکت خودروسازی کارمانیا حاضر در این مراسم از خدمات گسترده این شرکت برای مشتریان گفتند و افزودند در حال حاضر یک ناوگان مجهز با مشارکت شرکت‌های خدمات جاده‌ای برای امدادرسانی با بی‌وای‌دی‌سواران تجهیز شده است. همچنین وجود ارتباط مستقیم مالکان S6 با کارشناسان فنی شرکت باعث شده است در هر زمان و با وجود هر مشکل، بتوانند مشاوره دقیق و اصولی دریافت کنند. این مراسم که حدود سه ساعت به طول انجامید، با عکس‌های یادگاری مالکان بی‌وای‌دی به پایان رسید. کارمانیا در حال‌حاضر بی‌وای‌دی S6 را روی خط مونتاژ خود در ارگ جدید بم دارد و به‌زودی بی‌وای‌دی F3 را نیز به این خط می‌آورد. همچنین این شرکت قصد دارد در سال ۹۶ به غیر از دو خودروی مونتاژی، دو محصول وارداتی از بی‌وای‌دی را هم به ایران معرفی کند. سانگ، تانگ، S6 و F3 جدید جزو خودروهایی هستند که سبد محصولات بی‌وای‌دی و کارمانیا را در سال ۹۶ تشکیل می‌دهند. [gallery link="file" ids="197467,197468,197470,197466"]

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =