کد خبر: 197624
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با تکمیل جاده کلور- درام در شهرستان خلخال مسیر ارتباطی اردبیل- تهران، ۸۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.

به گزارش اخبار خودرو ،محبوب حیدری ظهر دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات راه و شهرسازی شهرستان خلخال تصریح کرد: ۳۰ کیلومتر از جاده کلور - درام در حوزه راه و شهرسازی استان اردبیل قرار گرفته  و ٢٠ کیلومتر آن در حوزه راه و شهرسازی استان زنجان است.

وی افزود: جاده کلور - درام از جاده‌های زیبا، ایمن و بدون کولاک و برف کشور در حاشیه رود قزل‌اوزن است که با تکمیل و بهره‌برداری از این جاده شاهد کاهش٨٠ کیلومتری در مسیر جاده‌ای اردبیل به تهران خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص وضعیت سایر پروژه‌های راه‌سازی خلخال افزود: از مجموع ۱۶کیلومتر عملیات بهسازی و بازیافت سرد محور خلخال– اسالم  و خلخال– پونل چهار کیلومتر به اتمام رسیده و شش کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۴۵درصد درحال اجرا است که درسال ۹۷ به پایان خواهد رسید.

به گفته حیدری از۵۲ کیلومتر کل پروژه عملیات راه‌سازی جاده توریستی محور شال–ماجولان ۲۲کیلومتر از طول مسیر در حوزه استحفاظی اردبیل و مابقی در حوزه استان گیلان واقع شده که در حال حاضر هفت کیلومتر از طول مسیر آماده آسفالت بوده و مابقی در حال اجرای عملیات احداث و بهسازی است.

وی تصریح کرد: با تکمیل محور شال–ماجولان ضمن کاهش طول و زمان سفر، سرعت و ایمنی حمل‌ونقل کالا و مسافر افزایش خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =