کد خبر: 197722
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰

پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر را برای نظم‌بخشی به عبور و مرور و کاهش تراکم ترافیک اعلام کرد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،براساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، کلیه معابر اطراف اماکن مذهبی و محل‌های برگزاری مراسم احیا به صورت ویژه تحت مدیریت ترافیکی است، لذا عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در این اماکن از ساعت ۲۱ مستقر بوده و در تسهیل عبور و مرور مراجعین به مراکز مذهبی اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

براساس اعلام پلیس راهور، تأمین نظم و ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از تراکم ترافیکی، جلوگیری از انسداد معابر، نظم‌بخشی به پارک وسایل نقلیه، جلوگیری از تداخل بار ترافیکی و اجرای طرح‌های ترافیکی در بعضی‌از معابر برای استفاده حداکثری از ظرفیت معابر و محل‌های پارک خودرو، برخی اقدامات عوامل پلیس راهور در این شب‌ها خواهد بود.

پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان محترم در خصوص چینش خودروها در حاشیه معابر توصیه کرد و از آنها خواست با عوامل پلیس راهور همکاری لازم را داشته و از پارک خودروهای خود در محل‌های ممنوع خودداری نمایند.

همچنین از شهروندان خواسته شده است تا در صورتی که به دلایلی در محلی به صورت مقطعی، طرح ترافیکی اجرا می‌شود و خودروها به صورت موقت به مسیر دیگری هدایت می‌شوند، آرامش خود را حفظ کرده و همکاری لازم را با مأموران پلیس انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =