کد خبر: 198601
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

H30 کراس در زمان خود به عنوان ارزان‌ترین خودروی اتوماتیک بازار شناخته می‌شد که در حال حاضر برلیانس H200 این لقب را به خود اختصاص داده است.

به گزارش اخبار خودرو ،شرکت ایران‌ خودرو سال گذشته دانگ‌فنگ H30 کراس را به بازار ایران عرضه کرد که با استقبال خوب مشتریان روبه‌رو شد. این خودروی چینی که در ایران‌ خودرو مونتاژ می‌شود، از نظر امکانات و ابعاد تا حدی از رقبای هم‌رده خود جادارتر است.H30 کراس در زمان خود به عنوان ارزان‌ترین خودروی اتوماتیک بازار شناخته می‌شد که در حال حاضر برلیانس H200 این لقب را به خود اختصاص داده است. با گذشت بیش از یک‌سال از معرفی این خودرو به بازار کشور، پیش‌بینی می‌شود با پیش‌فروش دوباره، استقبال خوبی از آن به عمل آید.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایران دوست ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۵
    محبوب!!!!!! زشت و بدترکیب در بازار انحصاری باید هم محبوب تلقی شود.
  • خودم ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    ایرانخودرو ناظر هم خریده چرا تایید نمکنید پیام ها رو اگه دروغه تکذیب کنید
  • کامران ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    سلام من دارم واقعا عالی
  • مرتضی ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    سه دستاورد مهم ۱- تولید داخل خوب یا بدشو از مردم بپرسید ۲- ماشین چینی خوب یا بدشو از مردم بپرسیم ۳- گمرک دوبرابری خودرو بازم از مردم بپرسیم. (عدالت چیست ؟)
  • محمد ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    من یک دونه نقره‌ایش رو خریدم و خیلی خیلی هم ازش راضی هستم. خیلی ماشین قشنگیِ و خیلی جادارِ. ولی نمی‌دونم چرا ایران خودرو، کروزکنترل و لیمیتر روی ماشین رو ازش برداشته و به عبارتی ازش .... ولی با تمام این حرف‌ها ماشین همه‌چیزتمامی است و کروزکنترل و لیمیتر و دزدگیر کدینگ اصلش ۶۰۰ هزار تومنِ که با نصبش می‌شه ۷۵۰ هزار تومن. تقریباً هر چیزی که از یک ماشین توقع می‌ره رو داره. یه نگاهی به آپشن‌های ماشین بیندازید می‌بینید که واقعاً همه چیز داره. قول می‌دم خوشتون میاد و از خریدش پشیمان نمی‌شید. من هر روز که سوارش می‌شم بیشتر ازش خوشم میاد. اینکه می‌گن کیفیت چینی پایینِ هم اصلاً صحت نداره و از رنوی فرانسه و پژوی ۲۰۶ و دنا پلاس و غیره خیلی خیلی بهترِ هم توی جا و هم از نظر عملکرد موتور و هم از نظر آپشن. اگر یک خانوادۀ پنج نفرِ دارید حتماً بخریدش که جون برای مسافرت. تعمیرگاه هم که تا حالا نبردمش ولی همه جا می‌دونند با موتور TU5 که موتور ۲۰۶ و سمند و پرشیا است چه کنند اگر مشکلی پیش بیاد و می‌خوام بگم که تمام لوازمش هست و جای نگرانی نیست. اگر کمی بیشتر پول دارید توصیه می‌کنم یک نگاهی به هایما بیندازید و بخریدش که اون هم عالیه. اگر بیشتر دارید هایما توربو شارژ بگیرید که چه بهتر. به نسبت پولی که می‌دید امکانات واقعاً فوق‌العاده‌ای دریافت می‌کنید. اگر واقع نگر باشیم چین داره جای آمریکا رو می‌گیره و تا چند سال دیگه چین قدرت اول اقتصاد دنیا است. قیمت و کیفیت مناسب عامل موفقیت محصولاتش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =