کد خبر: 198668
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵

مهندسان تاپ‌کار، از مدت‌ها پیش برای تیونینگ ظاهری و فنی پورشه۹۱۱ در مسکو تلاش کرده‌اند.

به گزارش اخبار خودرو ، این محصول سینگر جی‌تی‌آر نام خواهد داشت و از یک کیت بدنه‌ اختصاصی استفاده خواهد کرد. می‌توان ادعا کرد که به‌جز سقف و درهای جانبی، تمام بدنه این پورشه بازطراحی شده‌اند تا در سپرهای جلو و عقب، کاپوت جلو، اسپویلر عقب و حتی آینه‌های بغل هم متمایز از نمونه‌ اصلی باشد.

[caption id="attachment_198673" align="aligncenter" width="700"]تاپ‌کار ۹۱۱ سینگر جی‌تی‌آر را معرفی کرد تاپ‌کار ۹۱۱ سینگر جی‌تی‌آر را معرفی کرد[/caption]

فیبرکربن به‌کاررفته در این خودرو، بالاترین فناوری ساخت را به‌همراه دارد تا علاوه بر ظاهر زیبا، با وزن پایین و بهترین مقاومت فیزیکی ارائه شود.

تاپ‌کار از شیوه‌ خلأ در ساخت قطعات فیبرکربن استفاده کرده است تا علاقه‌مندان فناوری‌های مدرن هم تحت تاثیر پروژه‌ سینگر قرار گیرند. هرچند طرح نهایی این خودرو همچنان به‌صورت پیش‌تولید و گرافیکی قابل مشاهده است اما تحسین‌برانگیز و قابل رقابت با بهترین نمونه‌های تیونینگ‌شده‌ پورشه ۹۱۱، مثل مدل جی‌تی Street R از شرکت تک‌آرت به‌حساب می‌آید.

نکته‌ مهم دیگر در ظاهر سینگر جی‌تی‌آر، رینگ‌های اسپرت متفاوت و سفارشی آن است که می‌تواند از نسخه‌ طلایی‌رنگ PUR یا نمونه‌ سیاه‌رنگ سایز ۲۰اینچ انتخاب شود.

طبق معمول، مهندسان تاپ‌کار از بهینه‌سازی پیشرانه‌ ۸/۳ لیتری و توربوشارژ پورشه ۹۱۱ توربو S غافل نشده‌اند و قرار است قدرت آن را از ۵۴۰ به ۷۵۰ اسب‌بخار افزایش دهند.

علاوه‌بر این، سیستم اگزوز، فنربندی و ترمزهای سینگر هم تقویت خواهد شد. قیمت نهایی این خودرو بیش از ۱۴ میلیون روبل روسیه عنوان شده است که معادل ۲۵۰ هزار دلار خواهد بود.

بازاریابی برای نمونه‌ قابل فروش سینگر جی‌تی‌آر، چالش مهمی در مقابل شرکت تاپ‌کار محسوب می‌شود چراکه مدل اصلی پورشه ۹۱۱ توربو، امروزه با قیمتی نزدیک به ۱۶۰ هزار دلار قابل خرید است و می‌تواند با ثبت زمان ۷/۲ ثانیه در رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، کاملا راضی‌کننده باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =