کد خبر: 198676
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

دارندگان مدل E200 به‌عنوان ارزان‌ترین نسخه‌ کلاس E، به کمک برابوس می‌توانند از قدرت ۱۸۵ اسب‌بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتون‌متر به قدرت ۲۲۵ اسب‌بخار و گشتاور ۳۳۰ نیوتون‌متر ‌برسند.

به گزارش اخبار خودرو ، اصولا مرسدس بنز با محصولات پرشتاب و لوکس شناخته می‌شود. خودروهای این شرکت، حتی در مدل استاندارد هم از بهترین‌های کلاس خود هستند اما با نسخه AMG، علاقه‌مندان مدل‌های قدرتمندتر را جذب خود می‌کنند.

با این اوصاف، نقش برابوس به‌عنوان تیونر نهایی حائز اهمیت است چراکه تقویت فنی و ظاهری برترین خودروهای دنیا را انجام می‌دهد. برابوس برای تیونینگ مرسدس کلاس E، پکیج‌های متفاوتی ارائه می‌کند.

[caption id="attachment_198688" align="aligncenter" width="700"]لباس برابوس بر تن مرسدس بنز E کلاس استیت لباس برابوس بر تن مرسدس بنز E کلاس استیت[/caption]

دارندگان مدل E200 به‌عنوان ارزان‌ترین نسخه‌ کلاس E، به کمک برابوس می‌توانند از قدرت ۱۸۵ اسب‌بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتون‌متر به قدرت ۲۲۵ اسب‌بخار و گشتاور ۳۳۰ نیوتون‌متر ‌برسند.

همچنین در نسخه‌ E250 به جای قدرت ۲۱۱ اسب‌بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتون‌متر، می‌توان با پکیج ارتقای پیشرانه‌ برابوس به قدرت ۲۳۵ اسب‌بخار و گشتاور ۳۸۴ نیوتون‌متر رسید.

[caption id="attachment_198684" align="aligncenter" width="700"]لباس برابوس بر تن مرسدس بنز E کلاس استیت لباس برابوس بر تن مرسدس بنز E کلاس استیت[/caption]

جالب است بدانید که تقویت خودروهای E200 و E250، توسط برابوس، بدون کوچک‌ترین تغییر مکانیکی در پیشرانه‌ اصلی انجام می‌شود و صرفا شامل نصب قطعاتی اضافه و تنظیم مجدد ECU خواهد بود.

با این اوصاف، مرسدس بنز AMG E43 با تیونینگ برابوس، از قدرت ۴۰۰ به ۴۴۴ اسب‌بخار می‌رسد که رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در کمتر از ۴/۴ ثانیه را ممکن خواهد کرد هرچند نهایت سرعت آن، همچنان محدود به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

[caption id="attachment_198686" align="aligncenter" width="700"]لباس برابوس بر تن مرسدس بنز E کلاس استیت لباس برابوس بر تن مرسدس بنز E کلاس استیت[/caption]

طبق معمول، علاقه‌مندان برابوس می‌توانند از کیت بدنه‌ جذاب این برند استفاده کنند و مرسدس Eکلاس استیت را با جلوپنجره‌ جدید، مجرای هوای بزرگ‌تر در ناحیه‌ سپر و رکاب‌های اختصاصی خریداری کنند.

تجهیزات رفاهی این خودروها شامل آپشن‌های AMG خواهند بود اما با اگزوزهای چهارگانه‌ برابوس، رینگ‌های اسپرت سیاه در سایزهای ۱۸ تا ۲۱ اینچ همراه با لاستیک‌هایی از برند پیرلی، کانتیننتال و یوکوهاما هم قابل سفارش هستند. سیستم تعلیق مرسدس E کلاس استیت، با بهینه‌سازی برابوس حدود ۳سانتی‌متر کاهش ارتفاع خواهد داشت.

البته قیمت نهایی پکیج‌های تقویتی برابوس اعلام نشده است و برابوس در سال ۲۰۱۷، هنوز به سراغ خودروی مرسدس AMG E63 S نرفته است اما می‌توان پیش‌بینی کرد که در صورت بهینه‌سازی این مدل، به قدرت ۸۵۰ تا ۹۰۰ اسب‌بخار دست پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =