کد خبر: 198690
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳

جدیدترین دستاورد این تیم حرفه‌ای، همین کلرادوی موردبحث ماست که به‌طور مستعار ColoRADo نامیده شده است.

به گزارش اخبار خودرو ، هنگامی‌که بحث رفتن به آفرود مطرح می‌شود، به‌طورکلی دو روش پیش پایتان قرار دارد. اکثر رانندگان آفرود برای رفتن از هر مسیری، اقدام به افزایش ارتفاع خودرو و استفاده از تایرهای بزرگ‌تر می‌کنند اما برخی دیگر مثل تیم رودستر شاپ ترجیح می‌دهند از روی موانع با خودرو پرواز کنند!

آن‌ها برای این کار اقدام به ساخت این شورولت کلرادوی افسارگسیخته کرده‌اند که ۷۳۰ اسب‌بخار قدرت دارد. رودستر نامی آشنا در زمینه تیونینگ و اصلاح انواع خودروهای جذاب برای ایجاد آفرودرهای حرفه‌ای است.

این شرکت که در ایلینوی واقع شده، در فضایی به مساحت بیش از ۹هزارمترمربع، همه‌چیز موردنیاز برای ساخت چنین هیولاهای بی‌نظیری را فراهم کرده است. جدیدترین دستاورد این تیم حرفه‌ای، همین کلرادوی موردبحث ماست که به‌طور مستعار ColoRADo نامیده شده است. چهره خودرو همچنان آشناست زیرا ورقه‌‌های فلزی کابین و حداقل بخشی از قسمت بار هنوز هم اصلی هستند اما دیگر قسمت‌ها کاملا تغییر کرده‌اند و سفارشی‌اند، مانند فریمی که با دست جوش داده شده است و کیت عریض بدنه برای تعلیق بسیار بلند.

همچنین در چهارگوشه خودرو از کمک‌فنرهای فاکس استفاده شده است که در جلو ۵۵ سانتی‌متر و در عقب ۲۷ سانتی‌متر توانایی جابه‌جایی دارند. اما یکی از مهم‌ترین بخش‌های این هیولای آفرود، قلب تپنده آن است که رودستر برای آن از یک نیروگاه عظیم ۷ لیتری V8 استفاده کرده است.

همان‌طور که اشاره شد، این موتور ۷۳۰ اسب‌بخار قدرت دارد که توسط یک گیربکس چهارسرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب فرستاده می‌شود. برای توزیع وزن بهتر نیز پیشرانه در عمق شاسی سفارشی خودرو نصب شده است.

در بیرون نیز شش پروژکتور روی سقف کلرادو نصب و چرخ زاپاس هم به شکل زیبایی در قسمت بار آن جاسازی شده است. سازنده، داخل این کلرادو را نیز کاملا مجهز کرده است.

در اینجا از صندلی‌های کاملا مسابقه‌ای استفاده شده و یک صفحه‌نمایش دیجیتالی هم جایگزین صفحه آمپر استاندارد کلرادو شده است. داشبورد هم تماما از جیر پوشیده شده، درحالی‌که ماشین به یک سیستم صوتی استریو هم مجهز است اما به‌احتمال ‌زیاد غرش زیبای نیروگاه V8 برای راننده و سرنشین بهترین موسیقی خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =