کد خبر: 198695
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰

مری بارا مدیرعامل جنرال‌موتورز و جاستین ترودو نخست‌وزیر کانادا طی دیداری در مارکام ایالت انتاریوی کانادا پنجشنبه گذشته درباره ایجاد اشتغال در کانادا گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش اخبار خودرو ، در این دیدار استفان کارلایل مدیرعامل شعبه کانادای جنرال موتورز و نودیپ بینس وزیر نوآوری، علم و توسعه اقتصادی کانادا نیز حضور داشتند و در دیدارهای جداگانه به عقد قراردادهایی پرداختند.

[caption id="attachment_198696" align="aligncenter" width="700"]دیدار نخست‌ وزیر کانادا و مدیر عامل GM دیدار نخست‌ وزیر کانادا و مدیر عامل GM[/caption]

این دیدار در برنامه اصلی سفر نخست‌وزیر نبود اما به دلیل اهمیت، گزارش آن در صفحه توییتر نخست‌وزیر کانادا منعکس شده بود.در این پیام توییتری آمده است: «روز خود را در مارکام با دیدار مدیرعامل جنرال‌موتورز مری بارا برای گفت‌و‌گو در مورد ایجاد اشتغال در کانادا و توانمند‌سازی زنان در تجارت شروع کردیم.»

ترودو در این گفت‌وگو اشاره کرد که مساله زنان از سیاست‌های اصلی دولت اوست و از ۳۱ عضو کابینه او ۱۵ نفر زن هستند و این خوب است که با اولین مدیرعامل خانمی که سکان هدایت یکی از خودروسازان بزرگ را بر عهده دارد، دیدار داشته است.

البته اطلاعات زیادی از دیدار روز پنجشنبه برای خبرنگاران درز نکرد. الئنور کاتنارو سخنگوی نخست‌وزیر در این موردگفت: «جنرال موتورز سرمایه‌گذاری عظیمی در کانادا داشته است و فرصت‌های خوبی برای روش‌های سنتی تولید خودرو به همراه روش‌های نوآورانه در مارکام وجود دارد.

این خودروساز در فرایندی پنج ساله قرار است ۱۰۰۰ مهندس نرم‌افزار را در انتاریو مشغول کند که بیشتر آنها به توسعه فناوری خودران و خودروهای ارتباط محور خواهند پرداخت. در حال حاضر نیز جنرال موتورز حدود ۷۰۰ نفر را به طور مستقیم در مرکز تحقیقات خود در شهر مارکام استخدام کرده است.

مدیرعامل جنرال‌موتورز نیز طی دیداری از این مرکز تحقیقات در مورد روش‌های توسعه مرکز و هماهنگ شدن آن با تحولات به روز برای رسیدن به فناوری خودران با مدیرعامل کانادای جنرال‌موتورز گفت‌وگو کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =