کد خبر: 199080
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

نکته قابل‌اتکای این پیشرانه در مقایسه با موتور مزدا، ۲۰درصد توان بالاتر، ۱۰درصد گشتاور بیشتر و ۲۰درصد مصرف سوخت کمتر نسبت به موتور مزداست و از امتیازات آن محسوب می‌شود. بهمن‌موتور به‌تازگی شرایط فروش این خودرو را تسهیل کرده است.

به گزارش اخبارخودرو،کارا۲۰۰۰ همان وانت گروه بهمن است که روی آن موتور شرکت DAE چین البته با طراحی میتسوبیشی ژاپن نصب شده است. این موتور ۴ سیلندر ۲۰۰۰ سی‌سی، ۱۶ سوپاپ، ۱۲۵ اسب‌بخار قدرت، ۱۶۵ نیوتون‌متر گشتاور دارد و مصرف سوخت آن ۸٫۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر با سطح آلایندگی یورو۴ است. نکته قابل‌اتکای این پیشرانه در مقایسه با موتور مزدا، ۲۰درصد توان بالاتر، ۱۰درصد گشتاور بیشتر و ۲۰درصد مصرف سوخت کمتر نسبت به موتور مزداست و از امتیازات آن محسوب می‌شود. بهمن‌موتور به‌تازگی شرایط فروش این خودرو را تسهیل کرده است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
    سلام ماشین خوبیه قیمتش نسبت به ماشین زیاده
  • محسن IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    0 0
    کارا 2000با موتور میتسوبیشی بسیار ماشین فوق العاده ای هستش از تمام کسانی که این ماشینو دارن بپرسی میگن که چند برابر مزدا زاپنی قدرتمندتر ،کم سوختر،پرشتابتر و عالیتره من که چندساله دارم واقعا راضیم ودست سازندش درد نکنه این موتور پیشرفته و سبک ارزش داره به هرچی موتور دیگست ،اینقد قدرت داره که میشه دنده 3حرکت کرد هرکی بخره پشیمون نمیشه ولی فقط بدنه ماشین یکم ضعیفه اونم با کمی مراقبت حله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =