کد خبر: 199100
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

این شرکت تیونینگ آلمانی که از زیر‌مجموعه‌های شرکت رات‌ویل است، از نسخه‌ ارتقا‌یافته‌ای‌ با نام GT-RSR رونمایی کرده که نسبت به مدل استاندارد این سوپر‌اسپرت دارای تغییراتی همچون آیرودینامیک و تزئینات ظاهری بهتر و افزایش قدرت پیشرانه از ۵۰۳ به ۶۰۴ اسب‌بخار است.

به گزارش اخبار خودرو،یکی از پروژه‌های خاص شرکت تیونینگ پیکا مربوط به بهینه‌سازی و ارتقای مرسدس‌بنز AMG GT S می‌شود. این شرکت تیونینگ آلمانی که از زیر‌مجموعه‌های شرکت رات‌ویل است، از نسخه‌ ارتقا‌یافته‌ای‌ با نام GT-RSR رونمایی کرده که نسبت به مدل استاندارد این سوپر‌اسپرت دارای تغییراتی همچون آیرودینامیک و تزئینات ظاهری بهتر و افزایش قدرت پیشرانه از ۵۰۳ به ۶۰۴ اسب‌بخار است. به همراه این افزایش قدرت، گشتاور پیشرانه نیز از ۶۴۹ نیوتون‌متر مدل استاندارد به ۸۴۰ نیوتون‌متر افزایش یافته است. پیکا ادعا می‌کند که در نتیجه‌ این تغییرات شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر این خودرو از ۸/۳ ثانیه در نسخه‌ استاندارد به ۷/۳ ثانیه، کاهش و حداکثر سرعت آن نیز از ۳۱۰ به ۳۲۹ کیلومتر بر ساعت افزایش یافته است. در بخش ظاهری، GT-RSR به بالچه‌ فیبرکربنی در بخش جلویی مجهز شده، در بخش جانبی و عقبی نیز از رکاب بغل و دیفیوزر استفاده شده است که همگی از جنس فیبرکربن هستند تا خودرو نمایی خشن‌تر داشته باشد.

رکاب‌های جانبی این خودرو مجهز به لامپ‌های LED هستند که در زمان باز شدن درها روشن می‌شوند. یک بالچه عقب بزرگ و غیرقابل تنظیم از جنس فیبرکربن نیز به این خودرو اضافه شده، این در حالی است که بالچه‌ عقب متحرک استاندارد خودرو نیز همچنان در جای خود باقی مانده است. تغییر قابل لمس دیگر در این خودرو استفاده از کمک‌فنرهای اسپرت ساخت خود تیونر است. همچنین از تایرهای Advan Sport V105 ساخت شرکت کومهو در این خودرو استفاده شده است که دارای ابعادی معادل ۲۷۵/۳۵ ZR19 در جلو و ۳۰۵/۳۰ ZR20 در عقب هستند. افزایش قدرت تولیدی پیشرانه در این خودرو نیز از طریق بهینه‌سازی نرم‌افزاری صورت گرفته که شامل نصب واحد کنترل الکترونیک موتور اختصاصی پیکا روی ECU اصلی خودرو است. سیستم اگزوز استاندارد سازنده نیز بدون تغییر باقی مانده و پیکا تنها اقدام به تعویض خروجی‌های ذوزنقه‌ای آن با خروجی‌هایی به قطر ۹۰ میلی‌متر کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =