کد خبر: 199223
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

یکی از موتورهایی که توسط MV Agusta معرفی شد، مدل‌F3 675 RC Limited Edition بود که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۵ از آن رونمایی شد.

به گزارش اخبار خودرو ، در نسخه ۲۰۱۷ همانطور که از نامش مشخص است، به صورت تولید محدود عرضه خواهد شد. RC تنها مخفف کلمه Reparto Corse نیست بلکه به معنی توجه زیاد به پیشرفت و بهبود مشخصات فنی است.

[caption id="attachment_199224" align="alignleft" width="318"]F3 675 RC Limited Edition F3 675 RC Limited Edition[/caption]

همچنین RC به معنی توجه به جزئیات است زیرا در شرایط مسابقه تک‌تک اجزا نقش اساسی و تعیین‌کننده‌ای دارند. RC نماد ارائه عملکردی عالی است و این موضوع را تنها کسانی که با موتور زندگی کرده و مسابقه داده‌اند، می‌فهمند.

ام‌وی آگوستا تنها ۳۵۰ دستگاه از نسخه F3 675 RC به تولید خواهد رساند. این موتور که نماد توازن بین تکنولوژی و طراحی است، از یک پیشرانه ۶۷۵سی‌سی بهره می‌برد.

پیشرانه سبک ۳سیلندر F3 675 RC باعث شده است این موتور به بهترین عملکرد خود برسد و بیشترین قدرت و گشتاور را تولید کند. پیشرانه ۶۷۵ سی‌سی استفاده شده در F3 675 RC توانایی تولید ۱۲۸ اسب بخار قدرت در ۱۴۴۰۰ دور در دقیقه و ۷۱ نیوتون‌متر گشتاور در ۱۰۹۰۰ دور در دقیقه را دارد.

جعبه دنده مورد استفاده در این موتور ۶سرعته است. F3 675 RC همچنین ۲۰۶۰ میلی‌متر طول، ۷۲۵ میلی‌متر عرض و ۸۰۵ میلی‌متر ارتفاع دارد.

فاصله بین محور جلو و عقب ۱۳۸۰ میلی‌متر و وزن خالص آن ۱۷۳ کیلوگرم است. ظرفیت مخزن سوخت این موتورسیکلت نیز ۱۶ لیتر و حداکثر سرعت آن ۲۵۸ کیلومتربرساعت در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =